Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krabspin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Krabspin

    Ga me dit seizoen is wat terug toeleggen op macro. Spijtig genoeg was er geen enkele mogelijkheid om de 150 macro van sigma compatibel te maken met mijn camera (D5500)(werkelijk alles geprobeerd, firmware downgrade etc). Dus we doen verder mer de tamron 90 mm waar ik soms een TC 1.4 tussen plaats al dan niet in combinatie met een tussenring.
    Mijn eerste van het seizoen, een spinnetje uit de familie krabspinnen in eigen tuin ofwel de Gewone kameleonspin (Misumena vatia). Al zit deze naar gelijkenis met zijn naam blijkbaar meestal op gele of witte bloemen en dus is ze misschien haar weg verloren op mijn vergeetmenietjes

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Krabspin

    Leuk standpunt - en veel detail
    peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Krabspin

      Bedankt Peter voor de reactie
      Blijkbaar wordt er hier niet veel gereageerd in dit forum wat wel spijtig is.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Krabspin

        Kurt ,miss moeten er terug wat meer in deze afdeling kruipen om die gouden tijd van enkele jaren geleden een beetje doen terugkeren , maar dan moet ook iedereen willen reageren en niet alleen posten ,wat spijtig genoeg teveel gebeurd , gelukkig zijn er zoals jij en ik die toch wat moeite doen alleen reageer ik meestal op het het forumdeel waar ik actief ben , anders kom ik tijd tekort .
        OT ; heel mooi op dit bloemetje , ze zijn niet zo gemakkelijk mooi in beeld te brengen maar dat heb jij goed gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Krabspin

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          Kurt ,miss moeten er terug wat meer in deze afdeling kruipen om die gouden tijd van enkele jaren geleden een beetje doen terugkeren , maar dan moet ook iedereen willen reageren en niet alleen posten ,wat spijtig genoeg teveel gebeurd , gelukkig zijn er zoals jij en ik die toch wat moeite doen alleen reageer ik meestal op het het forumdeel waar ik actief ben , anders kom ik tijd tekort .
          OT ; heel mooi op dit bloemetje , ze zijn niet zo gemakkelijk mooi in beeld te brengen maar dat heb jij goed gedaan
          Bedankt Patrick, wat meer reacties in bijna elk onderdeel van BD zou wel fijn zijn. Als iedereen die een post doet 5 reacties zou plaatsen zou dit nogal is opbloeien. En misschien terug een opdeling showcase en oordeel want nu is daar toch naar mijn gevoel weinig onderscheid meer in . Langs de andere kant fijn dat er toch die plek is op het internet waar we ons probeersels kunnen/mogen laten zien en dankzij al de inspanningen nog steeds het beste forum op het internet.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Krabspin

            Zeer mooi Kurt,
            Bij mij zitten er nu ook witte op paarse bloemen, ik denk dat ze niet alle mogelijkheden in hun verfpot hebben en vermits wit de verzameling van alle kleuren is zullen ze dat dan maar nemen misschien

            Ik doe nogal mijn best om redelijk wat te reageren in macro, Landschap en abstract al begint het soms toch wat tegen te steken gezien de weinige reacties die ik zelf soms krijg.
            Ik vrees dat we het enthousiasme van pakweg 4 a 5 jaar terug niet meer zullen meemaken al hoop ik ergens stilletjes dat ik mij vergis
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Krabspin

              mooie foto en spin ook heel scherp
              goed gedaan
              Paquita

              Comment


              • #8
                Re: Krabspin

                De gehele setting in deze foto vind ik erg mooi, de compo zo met bloemtje vanuit de hoek, en dan het spinnetje erbovenop...Mooi Kurt..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Krabspin

                  Mooie kleurcombinatie!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Krabspin

                    volledig eens met de voorgangers ..knappe kleuren, combo scherpte en spinnetje op een mooie bloem.

                    Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Krabspin

                      Dank voor al de reacties. En er zit meteen terug wat leven in dit deel van het forum
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment

                      Working...
                      X