Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Platbuik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Platbuik

    Ik ben ontvankelijk voor alle kritiek, die mijn foto's naar een hoger niveau kunnen tillen. Dus laat gerust jullie feedback na, ook al is die negatief. Zet er dan ook aub bij wat u er niet goed aan vindt en wat ik zou kunnen doen om het te verbeteren.
    Dankjewel.
    Inge


  • #2
    Re: Platbuik

    Mooi hoor, maar indien mogelijk zou ik de hooglichten nog iets proberen te minderen.
    Het afgeknakte stokje is wel een beetje jammer en toont niet echt natuurlijk..

    Groeten,
    Raf
    Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Platbuik

      ik zie niks...foto verwijdert ?

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Platbuik

        Oeps, ja. Ik had door de bovenstaande reactie de nodige aanpassingen gedaan en terug op Flickr gedeeld, maar die stond daar dan 2 x op, dus ik had die een verwijderd. Niet aan gedacht dat dat hier met een link gedeeld is. Ik zal hier de nieuwe link plaatsten.
        Tja, dat afgeknakte stokje, de libel is enkele keren opgevlogen en ging iedere keer terug op dat takje zitten. Het is helemaal natuurlijk.

        SoMe-5955.jpg by Inge Hofmans, on Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Platbuik

          Als je een update uitvoert laat je de originele staan en zet je de update eronder(BD werking) . Je foto in het midden zetten kijkt aangenamer.
          De foto zelf is voor mij een mooie uitvoering en is af!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Platbuik

            Mooi hoor !

            En libellen gaan wel dikwijls zo op het eind van een afgeknakt takje of iets dergelijks zitten, daar is niks onnatuurlijks aan
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Platbuik

              heel knap - superveel detail
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X