Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boomkikkertje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Boomkikkertje

    Ik ben ontvankelijk voor alle kritiek, die mijn foto's naar een hoger niveau kunnen tillen. Dus laat gerust jullie feedback na, ook al is die negatief. Zet er dan ook aub bij wat u er niet goed aan vindt en wat ik zou kunnen doen om het te verbeteren.
    Dankjewel.
    Inge



  • #2
    Re: Boomkikkertje

    Zeer mooi hoor, mss een tikkeltje te warm afgewerkt.
    Maar dat is smaak natuurlijk.

    Groeten,
    Raf
    Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Boomkikkertje

      Knap, mooi met die lichte achtergrond

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Boomkikkertje

        knap hoor
        Groen en geel passen hier goed bij elkaar
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Boomkikkertje

          Belichting en scherpte zijn goed, mooie kleuren. Volgende keer wat meer aandacht hoe je dit in beeld kunt brengen: nu lijkt het alsof een teen van de rechter voorpoot uit het oog komt gekropen het blad in de rechtse benedenhoek drukt het boomkikkertje wat weg. Indien je iets meer naar links was opgeschoven had je volgens mij een beter beeld gekregen. Alvast nog veel plezier en succes met deze kleine en grappige kikkersoort.
          http://www.paulvanrooy.be

          Comment


          • #6
            Re: Boomkikkertje

            Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
            Belichting en scherpte zijn goed, mooie kleuren. Volgende keer wat meer aandacht hoe je dit in beeld kunt brengen: nu lijkt het alsof een teen van de rechter voorpoot uit het oog komt gekropen het blad in de rechtse benedenhoek drukt het boomkikkertje wat weg. Indien je iets meer naar links was opgeschoven had je volgens mij een beter beeld gekregen. Alvast nog veel plezier en succes met deze kleine en grappige kikkersoort.
            Ok, dankjewel. Op die manier had ik het nog niet bekeken.

            Comment

            Working...
            X