Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zondag 19 december Winter Efteling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zondag 19 december Winter Efteling

    Wie o wie komt op zondag 19 december gezellig mee naar de winter efteling?

    Op zaterdag 11 december opent de Winter Efteling voor de 6e keer haar poorten, met een hartverwarmend cadeau voor haar bezoekers: het Meisje met de Zwavelstokjes. Dit winterse verhaal van de Deense schrijver Hans Christian Andersen is het 25ste sprookje in het Sprookjesbos. Daarnaast kunnen zij volop genieten van de populaire winterattracties het Kinder Winter Wonderland, de IJsbaan met après-skihut en langlaufbaan ´t Hijgend Hert. Daarnaast kunnen gasten genieten van typisch winterse lekkernijen en zich even opwarmen bij een van de knappende kampvuren. In deze gezellige, donkere dagen ontmoeten de bezoekers veel nieuwe en verrassende entertainmentacts die een hartverwarmend gevoel zullen oproepen.



    Het park is tijdens de Winter Efteling o.a. door kilometerlange verlichting in een sprookjesachtige en magische sfeer gehuld. Kleurrijke lampionnen sieren het nostalgische Anton Pieck Plein, fonkelende lichtjes branden in het Sprookjesbos en verrassende Thaise lampjes lichten op bij de Pagode. De gezellige, hartverwarmende kampvuren in het park dragen ook hun steentje bij. De komst van Koning Winter heeft op diverse plekken in de Efteling sneeuwvlokjes doen neerdalen en de Arrenslee van de VriesMarkies glijdt her en der haar ererondjes. Natuurlijk heten gastheer Pardoes en zijn vriendinnetje Pardijntje de bezoekers welkom. In de Winter Efteling zijn bijna alle attracties geopend, behalve die in het Ruigrijk en de Bobbaan en Piraña. Daarnaast biedt de Winter Efteling volop schaats- en glijplezier met de overdekte IJsbaan én Kinder Winter Wonderland. Ook langlaufbaan ´t Hijgend Hert zorgt voor sportief en winters vermaak. En na een dergelijke, inspannende activiteit kunnen bezoekers vanzelfsprekend genieten van een heerlijk bord Hollandse stamppot, een kop stevige erwtensoep of oer-Hollandse poffertjes en pannenkoeken. Voor de dorstige bezoekers is er o.a. warme chocolademelk of een lekker glas glühwein te verkrijgen. Terwijl een van de nostalgisch muziekgroepjes hen toezingt. Bij het verlaten van de Winter Efteling staat de bezoekers nabij de hoofdentree nog een verrassende act rondom de acht meter hoge Sneeuwman Sam te wachten.



    Kom gezellig mee met BD-ers naar de Efteling, gezellig kletsen met een warme chocolade melk en laat je kunsten zien op de schaatsen



    * Openingstijden
    11.00 tot 20.00


    * Prijzen voor een Efteling kaartje:
    €19.50 per persoon.

    NEEM ALS HET EVEN KAN GEPAST GELD MEE, DUS BV EEN BRIEFJE VAN 20 EURO PER PERSOON !!!!
    ----------------

    10.30 bij eenkomst rechts voor bij de ingang... Je kunt me herkennen aan het bekende zwarte petje en natuurlijk de camera. Zwarte jas met oranje strepen (zie foto einde van dit bericht)

    11.00 kaartjes kopen en naar binnen.
    Daarna kunnen we met het hele groep wat attracties bezoeken/kletsen etc etc... men kan/mag ook na een tijdje z'n eigen weg gaan, MAAR let op:

    13.30 bijeenkomst bij nummer 11 (speeltuin, attracties op de overzichtskaart), om wat te gaan eten (dit staat vrij om bij aanwezig te zijn)
    16.00 bijeenkomst om een lekker warme chocomel met slagroom te benutten en evt wat bij te snacken... (locatie nog niet gevonden)
    18.30 laatste bijeenkomst bij nummer 4 (poffertjes, zie kaart Horica) om evt nog snel een hapje te pakken in de buurt of een locatie te fotograferen.
    20.00 Sluiting park


    Klik hier voor de Efteling kaart: http://www.triker.nl/efteling/eftelingkaart.jpg

    ----------------



    * Route naar de Efteling
    Met de auto/motor vanuit Nederland
    Vanuit Rotterdam: (A16), richting Dordrecht/Breda, afslag 's-Hertogenbosch (A59), richting Waalwijk/Kaatsheuvel (N261), borden 'Efteling' volgen.

    Vanuit Utrecht: (A2), richting 's-Hertogenbosch, afslag Gorinchem/Breda (A27), afslag Waalwijk (A59), afslag Waalwijk/Efteling (N261), borden 'Efteling' volgen.

    Vanuit Breda en Eindhoven: (A58), richting Tilburg, afslag Tilburg-Noord/´s Hertogenbosch/Waalwijk (A65), borden Efteling (N261) volgen.

    Met de auto/motor vanuit België
    Vanuit Brussel of Gent: (150 km) richting Antwerpen.

    Vanuit Antwerpen: (90 km) richting Breda. In Nederland de eerste uitrit richting Tilburg (A58). Zie verder routebeschrijving Breda en Eindhoven.

    Vanuit Luik: richting Maastricht-Eindhoven. In Eindhoven richting Tilburg. Zie verder routebeschrijving Breda en Eindhoven.


    * Let wel op dat je 6 euro moet betalen voor een parkeer kaartje
    ** Voor de hotelgasten is parkeren gratis !!!


    * Voor meer info, Check:

    Efteling: een attractiepark met nieuwe, spannende attracties en sprookjes voor het leukste dagje uit! Reserveer online eenvoudig je bezoek aan de Efteling.


    --------------------
    Wie gaan er allemaal mee naar de Winter Efteling !!!

    Triker
    Geertjebeertje + vriendin + Bart
    Thor, Lia en Robyn
    Aandi + vrouw + dochter + vriend
    BizzEke + Liesje + schoonpapa en Chris1908
    Sammeke + broer & Girly
    Mic
    Monsi en Cootje
    Leo Bezemer & Faye
    Sven060483
    NoName en Coby


    ---------

    Ik wacht op jullie bij de ingang tot 11:00 uur

    Last edited by Triker; 21 december 2004, 18:04.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Zondag 19 december Winter Efteling

    Hello,
    Schrijf ons maar al in want dat wordt echt fantaaaaaaaaaaaaastich
    2 volwassenen
    1 ravotter van 7 j. en 1 beginnend ravottertje van 2,5 j.
    Groeten.
    KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
    http://www.photopat.be

    Comment


    • #3
      Re: Zondag 19 december Winter Efteling

      Hallo Triker,

      Sorry als ik wat gemist heb, maar wie is dat tweede forum.
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        Re: Zondag 19 december Winter Efteling

        Dat 2de forum is het motor-forum.nl, op zich staan we er los van, maar hoe groter de groep bij de entree, hoe meer er te regelen is

        Overigens is die andere groep al groter dan 30 personen en zitten ook drie fotografen bij

        11&12 oktober gaan we er alvast een bezoekje aan brengen incl overnachting, dus meer info en impressie foto's worden verwacht
        Last edited by Triker; 4 oktober 2004, 15:09.
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Re: Zondag 19 december Winter Efteling

          Hallo,

          Hotel zit reeds vol ...

          Groetjes.

          Comment


          • #6
            Re: Zondag 19 december Winter Efteling

            Helemaal vol al???

            Tja, het schijnt daar altijd gezellig te zijn heb ik gehoord
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Zondag 19 december Winter Efteling

              Triker je mag mij Omega en Ineke mijn ega er ook bij zetten.

              Het schijnt er erg leuk te zijn in die tijd, en volop kerststemming ook.
              Groeten Omega.

              www.digiwaart.nl

              Comment


              • #8
                Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                Wij (vriendin en ik) komen ook !

                m'n eerste SD !
                ***Canon 350D en een variatie aan glaswerk van 10 tot 300mm***

                Comment


                • #9
                  Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                  Hallo Triker,
                  ik heb ook wel zin om mee te gaan, kan je mij misschien vertellen of de prijs voor kinderen het zelfde is of anders.
                  Mijn kinderen zijn zes en vier jaar.
                  Ik hoor het wel.
                  Staf

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                    Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf
                    Hallo Triker,
                    ik heb ook wel zin om mee te gaan, kan je mij misschien vertellen of de prijs voor kinderen het zelfde is of anders.
                    Mijn kinderen zijn zes en vier jaar.
                    Staf
                    volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar betalen 19,50
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                      Ook voor ons (mijn vriendin en ik) de eerste SD...

                      Graag op het lijstje met 2 personen dus!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                        Mogen mijn vrouw Lia en ik vooralsnog ook op de lijst, Triker? Lijkt me best eens leuk, 't wordt mijn eerste Efteling!
                        Groets, Gerhard
                        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                          De eerste keer, hmmmmm... dan staat er jullie nog iets te wachten
                          Last edited by Triker; 9 oktober 2004, 00:29.
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                            Als er op dat moment sneeuw zou liggen, dan zou dat wel romantisch zijn hé ...

                            Moet nog even overleggen hoor ...
                            Sam greetzzzzzzz U
                            -------------------------------------------
                            Never apologize for showing feeling.
                            When you do so, you apologize for the truth.
                            -------------------------------------------
                            Canon Stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zondag 19 december Winter Efteling

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sammeke
                              Als er op dat moment sneeuw zou liggen, dan zou dat wel romantisch zijn hé ...

                              Moet nog even overleggen hoor ...
                              ik zal eens informeren bij de Efteling wat er dan precies te doen is, want je kunt er dan vele andere activiteiten doen op die datum

                              Meer info volgt snel!!!
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment

                              Working...
                              X