Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

First nude

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] First nude

    Na mijn vorige post die ik heb weggehaald omdat mijn model van gedacht was veranderd en niet meer volledig naakt op internet wou terecht komen, wou ik toch nog een andere foto van haar posten waar ze geen probleem mee heeft. Het was mijn eerste naakt fotoshoot maar gelukkig hebben we niet alleen maar naakt foto's gemaakt. Laat maar weten wat jullie ervan vinden. of

    UPDATE




    Oude versie

    Last edited by ijshockeyfreak; 5 mei 2018, 12:55.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: First nude

    Je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt met al dat zwart. Het vignet dat je erop gezet hebt zou ik al wegdoen met die lelijke lijnen/banding die je nu ziet. Ook al die kreuken in het zwarte laken storen mij. Belichting is wel ok.

    Comment


    • #3
      Re: First nude

      Bedankt voor je reactie Leonide. Ik merk dat de originele hier eigenlijk geen last van heeft maar eens ik deze upload wel. Toch maar een update geplaatst die lichtjes is aangepast in de hoop dat deze banding niet meer zichtbaar is.
      Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

      Comment


      • #4
        Re: First nude

        Ik zie eigenlijk geen banding in geen van beide foto's...( op een Mac )

        Wat ik wel minder vind in je foto, is dat je eigenlijk maar twee armen en een gelaat ziet...

        En bovendien spant het model haar boven armen zodanig op, dat ze veel dikker worden...vooral aan de licht kant valt dit enorm op.

        Niet echt "vrouw of model vriendelijk"eigenlijk.

        D.

        Comment

        Working...
        X