Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Anik

    ... knutselt met doopsuiker ...


    Luc

  • #2
    Re: Anik

    veel potentieel, dit onderwerp. Maar de achtergrond -vnl de rode bloemen- trekt de aandacht weg van de essentie : geconcentreerde handenarbeid, met liefde verricht.
    Had een opname vanuit de linker hoek geen beter resultaat gegeven ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Anik

      Wat mij als eerste opviel, is die koepel die uit haar hoofd groeit... door beter te kijken voor je afdrukt, en je standpunt
      iets te wijzigen, was dit gemakkelijk te vermijden ...

      Comment


      • #4
        Re: Anik

        CMM, bedankt voor je opbouwende commentaar. Dit is niet in scene gezet en deze foto, vanuit dit standpunt was de beste qua inhoud en belichting.

        fotodan, ook bedankt voor je commentaar. Het zou niet mogen, maar het gebeurt mij nog wel dat ik door me te veel te concentreren op het onderwerp iets anders over het hoofd zie. (letterlijk dan in dit geval) Ik heb nog even getwijfeld om die schotel in post weg te clonen . . . .

        Behalve de inhoud was het vooral experimenteren met licht, na enkele paraplu's mijn eerste softbox.

        Luc

        Comment


        • #5
          Re: Anik

          Als men momentopnames maakt - of straatfotografie - dan is dat niet hetzelfde als studioportretten, dus alles is in dergelijke foto's is relevant en draagt bij tot de sfeer. Dit is mijn opinie over dergelijke foto's en liefst nog in zwart-wit. Goede actie en compo.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Anik

            mooi moment vastgelegd - goed reportagewerk
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Anik

              Raymond en Peter, bedankt voor jullie positieve reactie. Dit is inderdaad geen studiowerk. Het is een situatie "uit het dagelijkse leven". Dat er een flits met softbox is gebruikt verandert daar niets aan.
              Luc

              Comment

              Working...
              X