Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

    Waar kun je businesskaartjes laten printen met deze effecten :

    Op speciaal papier (vb leder of stof effect) :
    Vb https://www.fiverr.com/edanpisan/cre...1-d10bd61549bd

    Of met wat relief/diepte in de letters (vb laatste foto "John R Williams") :


    En hier "Good Chicken"


    Regelmatig passeren reclames van Vistaprint, eens getest, maar is wat basic qua mogelijkheden.
    Je kan dit wel virtueel doen qua achtergrond met wat 3D schaduw in photoshop, maar in het echt voelt zo'n kaartje wel professioneler aan dan fake.

    Mensen met ervaringen hier bij welke firma's je dit online kan bestellen (en die betaalbaar zijn) ?
    Last edited by KevinVdd; 28 april 2018, 14:11.

  • #2
    Re: Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

    Mij beviel Vista wel
    Er zijn ook vrij veel extra opties, prijs blijft bijzonder redelijk

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

      Oorspronkelijk geplaatst door JohnMoeleker Bekijk bericht
      Mij beviel Vista wel
      Er zijn ook vrij veel extra opties, prijs blijft bijzonder redelijk
      Alleen opletten met de verzendkosten, die kunnen behoorlijk oplopen als je de kaartjes snel wil hebben (dat was toch zo de laatste keer dat ik kaartjes besteld heb, ik bestel er genoeg zodat ik lang toe kom).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

        Als je de traagste verzending kiest vallen de verzendkosten mee, terwijl de totale verzendtijd meestal veel korter is dan beloofd

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Alleen opletten met de verzendkosten, die kunnen behoorlijk oplopen als je de kaartjes snel wil hebben (dat was toch zo de laatste keer dat ik kaartjes besteld heb, ik bestel er genoeg zodat ik lang toe kom).
          Zo kreeg ik dag 2 van mijn werkgever zo'n 500 visitekaartjes met afgeronde hoeken.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

            Is er echt niets anders/beters dan die Vistaprint mannen, is net zoals dat iedereen hier z'n boeken afprint bij albelli ofzo :-D

            Comment


            • #7
              Wie heeft ervaring met betaalbare & unieke businesskaartjes te laten maken ?

              Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
              Is er echt niets anders/beters dan die Vistaprint mannen, is net zoals dat iedereen hier z'n boeken afprint bij albelli ofzo :-D
              Is er dan niets anders dan BD als zoekmachine? [emoji16][emoji16][emoji16]

              Serieus, als men via Google zoekt op visitekaartjes reliëf ... dan kan men toch genoeg vinden zeker?
              Misschien niet meteen met ervaringen erbij van mensen dat je kent, maar niet zoveel mensen gebruiken nog visitekaartjes of toch niet specifiek dezelfde als jij wil ... alvast niet privé.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X