Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

    Omdat de 10D inmiddels verkocht was ben ik gisteren op zoek gegaan naar een winkel die de 20D voor een scherpe prijs aanbood en hem ook nog eens op voorraad had. Na alle goede berichten hier op BD kwam ik terecht bij Top-Foto.

    Omdat ik helemaal uit Rotterdam moet komen heb ik voor de zekerheid eerst maar even gebeld of de camera op voorraad was en tot hoe laat ze open waren. Eerst kreeg ik de vrouw van Ingo aan de telefoon, maar omdat ik geen Duits spreek en zij geen Nederlands beloofde ze me dat Ingo even later terug zou bellen. Nog geen drie minuten later gaat de telefoon, Ingo. Hij had net een flink aantal 20D met 18-55 kitlens binnengehad en kon daardoor een scherpe prijs aanbieden (slechts 20 euro duurder als enkel de body). Toen ik vroeg tot hoe laat ze open zouden zijn bleek dat ik nooit op tijd daar zou kunnen zijn. Dat was echter geen probleem, Ingo gaf me zijn mobiele nummer en vroeg me hem even te bellen als ik vlak bij Duren was. Hij zou dan even van huis naar de winkel rijden om hem speciaal voor mij te openen.

    Eenmaal in Duren aangekomen kon ik niet direct de weg naar Top-Foto vinden, dus Ingo nog maar even gebeld. Die kwam me vervolgens ophalen bij een tankstation om me naar zijn winkel te begeiden.

    In de winkel werd de 20D uit de verpakking gehaald zodat ik hem even kon proberen. Natuurlijk werden we van een lekker bakkie koffie voorzien. Na een leuk gesprekje waarin Ingo en zijn vrouw alle tijd voor ons namen ondanks dat de winkel al lang gesloten was, keerden we huiswaards.

    Dit vind ik nou dus service, echt TOP!

    En de 20D, die vind ik ook helemaal top...

    Groeten,

    Richard
    Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

  • #2
    Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

    ......................
    Last edited by Alfa Centauri; 17 november 2004, 20:48.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

      Dit kan ik alleen maar bevestigen, Ingo Albert is een voorbeeld van een commerciële, klantgerichte zaakvoerder. Er kunnen velen een voorbeeld aan nemen
      D7000 en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

        Tja, dat noem ik nu eens Service met een hoofdletter S
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

        Comment


        • #5
          Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

          jawel, kan ik ook bevestigen. al een hele tijd klant bij Ingo en altijd ENORM tevreden van service. eigenlijk zijn er 2 shops die ik zonder verpinken kan aanbevelen hier op BD


          altijd bereid tot antwoorden, zeer correcte service, scherpe prijzen, ingo doet écht zijn best voor zijn klanten


          idem als bij topfoto, nooit teveel om (weer eens) een mailtje te beantwoorden, levering in belgie/nederlands is gratis bij voorafbetaling en ook vrij goeie prijzen
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • #6
            Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

            Ik vind het fantastisch als ik zo'n dingen kan lezen! Echt prachtig wat hij doet voor zijn klanten!!
            Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

            Comment


            • #7
              Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

              Ik schreef het al eerder: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=22049

              Comment


              • #8
                Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

                Dit is leuk om te horen Dutch!

                Ik heb me gisteren via de site van Top-foto de 20D met lens besteld, nu ik dit lees ben ik helemaal gerust in mijn aanschaf

                dank je Dutch! En nog veel shooting genot met je 20D.
                Zo geklikt.
                Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

                Comment


                • #9
                  Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

                  Zoals hierboven geschreven, over Corné ook niets dan goeds. Ik heb daar eens een set lenzen aangeschaft en ook dat was prima geregeld. Het enige nadeel is dat Corné niet echt een voorraad heeft en dat je dus even moet wachten. Maar de prijzen en de service maken wat dat betreft een hoop goed!

                  Ik vind het gewoon bezonder prettig dat er toch nog mensen zijn die op deze manier zaken doen. Bij veel bedrijven ontbreekt het simpelweg aan dat stukje persoonlijke aandacht...

                  Groeten,

                  Richard
                  Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

                  Comment


                  • #10
                    Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

                    Top-Foto is ook wat mij betreft zeker de beste
                    Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

                    Comment


                    • #11
                      Re: 20D aangeschaft bij Top-Foto = Top service

                      Ja hoor, Ingo is super. Wannes heeft daar een lens gaan halen is niet vertrokken zonder eerst een tas koffie en een babbel.
                      Woensdag zijn we er na Photokina ook nog even gestopt voor wat prulletjes mee te nemen en weeral nam hij alle tijd voor een babbel.
                      Top-Foto is zeker aan te bevelen!

                      Groetjes,

                      Loes

                      Comment

                      Working...
                      X