Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mail

    Hey,
    Welke e-mailontvanger/verzender hebben jullie en welke zijn aan te raden. Ben niet erg tevreden over Windows Mail!

    Dank
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Mail

    De laatste 18 jaar Pegasus Mail, daar voor Eudora Pro.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Mail

      Gewoon Gmail (maar alles wordt bij mij ook doorgestuurd naar Outlook, maar dat gebruik ik nog zelden)

      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Mail

        Hier al Outlook van zolang ik een PC heb en Outlook bestaat ... altijd tevreden geweest.

        Maar het is ook handig om weten wat je zoekt van functionaliteit en waar je nu niet tevreden over bent.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Mail

          1) Outlook (de Outlook van Office, want goochelen met "Outlook" is zowat de lievelingssport van MS: eerst Outlook Express, dan Outlook van Office, nu ook nog eens Outlook.com....)
          2) eM Client (gratis tot 2 accounts), vrijwel zelfde layout als Outlook.
          3) Mail in Win10
          4) Gmail

          Ik gebruik ze niet allemaal hé, maar heb ze wel allemaal eens van nabij bekeken.

          1) Het beste, blijft soms wel even "hangen" bij mij.
          2) Als je niet meer dan 2 accounts nodig hebt is eM Client evenwaardig aan Outlook. Accounts zeer gemakkelijk in te stellen: e-mail adres en paswoord opgeven en alles wordt automatisch geconfigureerd in IMAP.
          3) Ik vind de Mail in Win10 vrij handig en mooi, maar zoals bijna altijd moet MS de gebruiker ergens mee ergeren: je kan er geen verzendlijsten in maken, als je dan regelmatig naar bv.25 leden van een vereniging moet mailen.
          (Net zoals ze bv. in hun "knipprogramma" ongeveer alles voorzien behalve een knipsel gewoon afprinten).
          4) Gmail is uitstekend maar ik geraak de doolhof maar niet gewoon. Totaal geen menu structuur. Gmail integreren in eM Client is wel een fluitje van een cent.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Mail

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            1) Outlook (de Outlook van Office, want goochelen met "Outlook" is zowat de lievelingssport van MS: eerst Outlook Express, dan Outlook van Office, nu ook nog eens Outlook.com....)
            2) eM Client (gratis tot 2 accounts), vrijwel zelfde layout als Outlook.
            3) Mail in Win10
            4) Gmail

            Ik gebruik ze niet allemaal hé, maar heb ze wel allemaal eens van nabij bekeken.

            1) Het beste, blijft soms wel even "hangen" bij mij.
            2) Als je niet meer dan 2 accounts nodig hebt is eM Client evenwaardig aan Outlook. Accounts zeer gemakkelijk in te stellen: e-mail adres en paswoord opgeven en alles wordt automatisch geconfigureerd in IMAP.
            3) Ik vind de Mail in Win10 vrij handig en mooi, maar zoals bijna altijd moet MS de gebruiker ergens mee ergeren: je kan er geen verzendlijsten in maken, als je dan regelmatig naar bv.25 leden van een vereniging moet mailen.
            (Net zoals ze bv. in hun "knipprogramma" ongeveer alles voorzien behalve een knipsel gewoon afprinten).
            4) Gmail is uitstekend maar ik geraak de doolhof maar niet gewoon. Totaal geen menu structuur. Gmail integreren in eM Client is wel een fluitje van een cent.
            Merci voor je info, Ik vind ook jammer dat ik Mail geen leesbevestiging kan sturen en nu vind ik weer mijn verwijderde items niet terug, grr!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Mail

              Ik ben al vele jaren een tevreden gebruiker van Mozilla Thunderbird. Momenteel gebruik ik 4 accounts in Thunderbird, waaronder een Gmailaccount.
              Leesbevestiging vragen kan ook.
              Dirk C.

              Comment


              • #8
                Mail

                Oorspronkelijk geplaatst door codi Bekijk bericht
                Leesbevestiging vragen kan ook.
                In de reactie hierboven ging het over leesbevestiging versturen.
                Gebeurt dat dan automatisch?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Mail

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  In de reactie hierboven ging het over leesbevestiging versturen.
                  Gebeurt dat dan automatisch?
                  Ik dacht dat TS bedoelde dat bij het versturen van mail je kan vragen om een leesbevestiging aan degene die mail ontvangt.

                  Maar je kan in Thunderbird instellen dat je altijd om een leesbevestiging vraagt, of manueel per opgestelde mail.
                  Hier vind je wat meer uitleg (mijn Thunderbird is wel de Nederlandstalige versie)
                  Dirk C.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mail

                    Op mijn werk gebruik ik ook Thunderbird, best ok. Maar privé gebruik ik gewoon de webmail cliënt van mijn mail providers.
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mail

                      Leesbevestiging vragen is zo lek als een zeef. Van mij krijg je nooit een leesbevestiging (dat is gewoon een setting) en ook tracking pixels krijgen geen kans want ik laat niet toe om info in een mail van internet te halen. (bv. booking.com heeft zo'n "mailreadpixel" in zijn mails zitten).
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Mail

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Leesbevestiging vragen is zo lek als een zeef. Van mij krijg je nooit een leesbevestiging (dat is gewoon een setting) en ook tracking pixels krijgen geen kans want ik laat niet toe om info in een mail van internet te halen. (bv. booking.com heeft zo'n "mailreadpixel" in zijn mails zitten).
                        Idem hier, is het eerste dat ik af zet.
                        Sommige mensen vragen altijd een leesbevestiging, dan durf ik dat wel eens op zetten en dan delete ik eerst eens de mail voor ik hem lees ... dan krijgen ze een melding verwijderd zonder te lezen. [emoji16][emoji16][emoji16]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mail

                          Sinds enkele jaren EMclient die mijn Gmail als imap account heeft ingesteld, alle andere email accounts worden doorgestuurd naar gmail of haalt gmail zelf op (pop).

                          EMclient komt er beter uit dan Outlook vind ik.
                          | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mail

                            Oorspronkelijk geplaatst door JuLi Bekijk bericht
                            EMclient komt er beter uit dan Outlook vind ik.
                            Hangt er allemaal vanaf waar men het meeste mee werkt.

                            Als men op het werk de ganse dag met Outlook werkt, dan is het handig om hetzelfde programma te gebruiken omdat men het ook beter kent.
                            Wie thuis Office heeft met Outlook, die kan het ook maar beter benutten.
                            De meeste mensen die Outlook niet gebruiken, dat is bijna altijd met de reden dat ze er geen geld aan willen geven.

                            Als men een eerlijk vergelijk wil.maken, dan zou men moeten splitsen tussen beste gratis en beste betalend.
                            En bij betalend zit Outlook zeker bij de top.

                            Maar eenieder heeft zowat zijn gewoontes natuurlijk. [emoji4]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment

                            Working...
                            X