Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boot op de Leie + up 1024 pix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boot op de Leie + up 1024 pix

    Beste te bekijken met zwarte achtergron
    mvg Jako

    [IMG][/IMG]

    Up 1024 pix

    [IMG][/IMG]
    Last edited by jako; 28 april 2018, 11:44.
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Boot op de Leie

    Mooie compo - mooie kleuren
    scherpte vind ik minder - iets misgegaan bij verkleining (?)
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Boot op de Leie

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Mooie compo - mooie kleuren
      scherpte vind ik minder - iets misgegaan bij verkleining (?)
      Peter
      Peter ik heb het eens bekeken k weet niet wat er zou mis lopen zijn hoor
      kan het zijn omdat het via tinypic hier plaatst ?
      mvg Jako
      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

      jako

      Comment


      • #4
        Re: Boot op de Leie

        Het beeld dat je op het www hebt geplaatst is 1599 * 1066 px
        Maar die grootte kan op BD niet getoond worden - maximaal voor BD is 1024 px langste zijde
        Daarom wordt je beeld verkleind getoond - met een gele strook boven ter aanduiding (klikken op de gele balk toont het groter beeld dat scherper oogt)
        BD laat je beeld zien, maar er vindt een die automatische verkleining plaats die je niet in de hand hebt en die soms kwaliteitsverlies oplevert.
        Het lijkt me beter om het beeld zelf te verkleinen op je PC tot de gevraagde max afmeting voor BD (max 1024 px langste zijde) - dan kan je zelf zien wat het geeft alvorens deze op www te gooien
        Groeten,
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Boot op de Leie

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Het beeld dat je op het www hebt geplaatst is 1599 * 1066 px
          Maar die grootte kan op BD niet getoond worden - maximaal voor BD is 1024 px langste zijde
          Daarom wordt je beeld verkleind getoond - met een gele strook boven ter aanduiding (klikken op de gele balk toont het groter beeld dat scherper oogt)
          BD laat je beeld zien, maar er vindt een die automatische verkleining plaats die je niet in de hand hebt en die soms kwaliteitsverlies oplevert.
          Het lijkt me beter om het beeld zelf te verkleinen op je PC tot de gevraagde max afmeting voor BD (max 1024 px langste zijde) - dan kan je zelf zien wat het geeft alvorens deze op www te gooien
          Groeten,
          Peter
          We gaan dat doen Peter bedankt voor de info 'k zal een foto met de juiste afmetingen bij zetten
          mvg Jako
          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

          jako

          Comment

          Working...
          X