Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tiegem berg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Tiegem berg

    Tiegem berg by Hugo Maes
    Amateur fotograaf,
    lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

  • #2
    Re: Tiegem berg

    scherpe voorgrond en ik kijk blijkbaar naar een vallei met in de verte een hoeve, maar het beeld wekt geen gevoelens bij me op of vraagt niet naar aandacht. Ik kijk natuurlijk slechts naar een beeld, ik was niet ter plaatse EN het is maar een persoonlijke mening.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Tiegem berg

      Ik denk een mooie plaats met een prachtig glooiend landschap. De mooie fruitbloesems beperken eerlijk gezegd een beetje het mooie zicht.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Tiegem berg

        Sorry, beeld spreekt me niet aan.
        Is een snapshot.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Tiegem berg

          Ik moet bovenstaande meningen toch ook wel volgen...Denk zonder die mooie bloesemtakken met de focus op het mooie landschap erachter je een mooier beeld had gehad...Maar wie weet heb je nog meer.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Tiegem berg

            Moderator Note: ... en mocht je nog meer hebben: gelieve rekening te houden met de forumregel die stelt dat je per forumonderdeel maximaal 1 foto per dag mag plaatsen.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

            Comment


            • #7
              Re: Tiegem berg

              Ok, ik volg dat het beeld te weinig in zich heeft om te boeien.
              Ofwel concentreren op de bloesemtakken en de achtergrond helemaal ondergeschikt maken,
              ofwel op een andere dag terug gaan en enkel het uitzicht fotograferen (met betere lucht)
              Amateur fotograaf,
              lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

              Comment


              • #8
                Re: Tiegem berg

                Moet bovenstaande comments toch ook wel volgen, op naar de volgende

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X