Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder het afdak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Onder het afdak

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Onder het afdak

    Een zachte en wollige foto met een fijne compo .
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Onder het afdak

      Gezellig onder zo'n dak. Moet prachtig zijn in kleur.

      Comment


      • #4
        Re: Onder het afdak

        Goed gezien en mooie afwerking Raymond, lijkt wel een infrarood foto door de vele bloesem
        Het grote contrast met de donkere stammen is heel knap, mooi die natuurlijke structuren

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Onder het afdak

          In kleur is dat uiteraard ook mooi doch het neutrale en de expressie van zwart-wit heeft me altijd geboeid. Vroeger was men hier niet gek van zwart-wit en onthield me merendeel om er dan eentje te tonen, dat is gelukkig verandert.
          De kijkers en de drie schrijvers zijn ondertussen al bedankt en deze foto is scherp, ben daarom heel vroeg begonnen !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Onder het afdak

            Dat het een mooi beeld is staat buiten kijf maar mi vragen deze bloesems om kleur, de kracht van de lente!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Onder het afdak

              Prachtig Raymond.
              Welk filter heeft u gebruikt?
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Onder het afdak

                Prachtig die bloeiende hoogstammen. Dit kan je een serieus afdak noemen. Mooie compo met die schapen eronder.
                Over zwart/wit of kleur kun je lang discussiëren en je zou ze beide naast elkaar moeten zien. Maar deze vind ik in elk geval zeer geslaagd.
                grts,
                Raf.

                Comment


                • #9
                  Re: Onder het afdak

                  Geslaagde foto voor mij.
                  ZW vs kleur: ze hebben beide hun eigen karakter en andere manier van benadering qua licht maar ook voor ZW is kleur een belangrijke factor omwille van de contrasten die ze uiteindelijk geven in ZW omzetting.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Onder het afdak

                    Foto die spontaan een glimlacht op mijn gezicht tovert, zelfs in ZW!

                    De modellen werkte precies ook goed mee.
                    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                    Website - 500px - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Onder het afdak

                      Fraai beeld Raymond, goede compo en passende omzetting bij dat onderwerp !
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Onder het afdak

                        Dit is echt een schitterende foto. Bovendien qua belichting gedurfd, maar voor mij zeker een boeiende foto.
                        Ik mis ook zeker de kleuren niet, omdat de helderheden zo'n prachtige rol spelen.
                        Stond je een ram te imiteren ? Want de ooitjes kijken bijna verliefd naar je .
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Onder het afdak

                          Heel mooi die schaapjes onder dat dak van bloesems...Fijne omzetting hier ook weer wederom..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Onder het afdak

                            Mooi en prima omzetting
                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: Onder het afdak

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Prachtig Raymond.
                              Welk filter heeft u gebruikt?
                              Sorry voor het laat reageren doch de gezondheid heeft me weer eens parten gespeeld, was uitgeteld wegens evenwichtsstoornissen.
                              Dank voor de gewaardeerde reacties.
                              Heb van het digitale nog nooit een filter gebruikt. Stuur de opnames wat bij via de standaarduitvoeringen, wat tegenhouden en/of doordrukken, contrast, helderheid, vignetje of niet, en scherpte tot ik vind dat het goed is (lees : Voor mij toch). Wat kleur betreft : Zal zeker kleur verkiezen als het onderwerp dit vraagt of belangrijk is.
                              @ Johan1956 : De ooitjes oké maar dan moest je de vrouwtjes eens zien !
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X