Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achter de bomen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Achter de bomen


    Om toch niet te fel in de knoei te komen met mijn belichting en de beperkingen van mijn camera, de zon maar achter de bomen laten verdwijnen...

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Achter de bomen

    Elke camera/fotograaf heeft het "lastig" met tegenlicht hoor. Een meervoudige belichting of stevig photoshoppen kan daar wat aan doen als je zin hebt.
    Een lagere zon achter de bomen helpt natuurlijk en geeft mooi licht rond die bomen maar spijtig mis je dan ook wat "strijklicht" over het veld. Zeker vooraan op het gele riet zou dat een mooi effect hebben gegeven.
    Ondanks het gebrek aan wat scheringslicht vooraan toch een goede hoor.

    Comment


    • #3
      Re: Achter de bomen

      Fijne foto, hoor. Handig om de zon achter de bomen te "zetten"
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Achter de bomen

        Toch weer een mooi stukje natuur uit je buurt dat je laat zien Freddy
        Tegenlicht is nooit makkelijk, doch als de zon zover al onder is mag het geen probleem zijn om daarvan een opname te maken en toch voldoende detail in de voorgrond te behouden
        Maar zoals met alles, blijven oefenen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Achter de bomen

          Mooie sfeervolle plaat, met natuurlijke kleuren.
          Had misschien die takjes die rechts komen piepen nog weggenomen.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Achter de bomen

            Deze is weer erg mooi Freddy..Oogt heel natuurlijk en mooi dat zonnetje nog door de bomen heen..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment

            Working...
            X