Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nina


  • #2
    Re: Nina

    Volgens mij mag je per forumonderdeel maar 1 topic per dag openen. Mooi model wel, mooi belicht ook, maar ik vraag me af of je deze gecropt hebt? Ik mis wat scherpte op het oog, wat bij een headshot toch wel belangrijk is denk ik. Ik weet ook niet of je witbalans hier wel juist zit. Foto oogt precies wat warm?

    Comment


    • #3
      Re: Nina

      aangenaam portret, vermoedelijk post-opname onscherpte links ? Als model zou ik tevreden zijn met het resultaat, vermoed ik. Die warmte stoort me niet als kijker.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Nina

        Goede plaat, mooie verwonderde blik, laten we niet gaan muggeziften...

        (toevoeging: ja Walter, en dat vond ik bij deze plaat nou net zo mooi... )
        Last edited by Henk47; 23 april 2018, 11:49.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Nina

          Niet om te muggenziften maar om te helpen : licht volgende keer iets minder frontaal plaatsen, beeld is nu vrij vlak. Voor de rest prima portret !

          Comment


          • #6
            Re: Nina

            Ik wou dat ik zo een foto kon maken !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Nina

              Volgens mij was er onscherpte op de ogen en zijn ze wel serieus bijgewerkt. De onderlip ziet er mij scherper uit. Het gevaar van met een vol open diafragma te werken.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment

              Working...
              X