Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistige ochtend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mistige ochtend

    Early morning by Christophe Calsius, on Flickr

    Toch maar eens vroeg opgestaan in het weekend
    Nikon D3300 - Nikon D7200

  • #2
    Re: Mistige ochtend

    mooie sfeer gevangen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Mistige ochtend

      Inderdaad veel sfeer in de foto, maar ik mis de warmte van de opkomende zon.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Mistige ochtend

        Mocht inderdaad warmer worden afgewerkt

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Mistige ochtend

          Was vanmorgen ook op stap, en dit was precies ook wat ik zag, een opkomende zon die eigenlijk geen licht of kleur gaf.
          Mooi sfeervol beeld, maar persoonlijk vind ik hem zonder het stuk water onder nog veel prettiger kijken, probeer maar eens, word die veel rustiger.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Mistige ochtend

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Was vanmorgen ook op stap, en dit was precies ook wat ik zag, een opkomende zon die eigenlijk geen licht of kleur gaf.
            Mooi sfeervol beeld, maar persoonlijk vind ik hem zonder het stuk water onder nog veel prettiger kijken, probeer maar eens, word die veel rustiger.
            Zal het eens proberen, thx.
            Nikon D3300 - Nikon D7200

            Comment


            • #7
              Re: Mistige ochtend

              Mooie nevelsfeer, met inderdaad niet zoveel kleur. Maar als dat zo was, was het zo.
              Ondanks dat de mooiste kleurtjes in de weerspiegeling zitten, is het idee van Jos, toch een aanrader , denk ik.
              Nu worden we heen en weer geslingerd tussen lucht en water, bovendien zit er in het landschap genoeg laagvorming , om de foto interessant te doen zijn.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Mistige ochtend

                vermoedelijk wegens de weerkaatsing van de zon in het water ? dat geeft ook wat rode kleur in het onderste deel van het beeld.
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                Comment


                • #9
                  Re: Mistige ochtend

                  Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                  vermoedelijk wegens de weerkaatsing van de zon in het water ? dat geeft ook wat rode kleur in het onderste deel van het beeld.
                  Inderdaad. Een reflectie is van nature altijd een tintje donkerder, waardoor de kleuren net wat rijker worden.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X