Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Communie shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Foto Communie shoot

    Goedemiddag allemaal,

    ik zit met het volgende zijn een paar foto's die ik heb bewerkt voor de ouders van de communiekantje's, zij vinden ze super maar ik denk dat er iets mis mee is of hebben de ouders daar werkelijk gelijk.







    Grtjs Laurens

  • #2
    Re: Foto Communie shoot

    De eerste foto vind ik zeer natuurlijk. Spijtig dat je onderaan de voeten hebt afgesneden. Misschien maakt een vierkant formaat je beeld sterker.
    De tweede foto verdient iets meer ruimte aan de zijkanten, maar is zeer speels.
    De derde foto is zeer origineel. Iets dichter bij je onderwerp gaan staan en de dakrand bovenaan en de muurrand onderaan waren veel minder storend.
    Als ouder zou ik ook zeer tevreden zijn met deze originele beelden. Iets meer aandacht voor de details en je was ook tevreden.

    Comment


    • #3
      Re: Foto Communie shoot

      Ouders zullen zeker hier heel blij mee zijn. Mooie foto's met leuke invalshoeken.
      Voor de 1ste volg ik Faylxx haar commentaar wel met de vierkante uitsnede. Zo vind ik hem zeker ook mooier. Bij de 2de zou ik het bordje wegshoppen. Bij de 3de foto zou ik de zwarte vlek links van het eerste model wegdoen en misschien ook wel de balk helemaal rechts bovenaan.

      Groetjes, Marchristan.

      Comment

      Working...
      X