Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

+ Little Cross

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] + Little Cross

    +



    .

  • #2
    Re: + Little Cross

    Wat een heerlijk kleurenpaletje, prachtige pose ook.

    Comment


    • #3
      Re: + Little Cross

      Mooie make-up en prima belicht maar volgens mij past de kleur van de make-up niet bij het geel van nek en borst. Ik zou eens proberen met andere tint.

      Comment


      • #4
        Re: + Little Cross

        Mooie make-up en prima belicht maar volgens mij past de kleur van de make-up niet bij het geel van nek en borst. Ik zou eens proberen met andere tint.
        Bedankt Walter, kleur keuzen zijn heel persoonlijk gebonden, wat jij graag of niet graag ziet, kan heel veel verschillen van andere mensen.
        En dat is meer dan normaal ook...en respecteer ik natuurlijk.
        Maar voor deze foto blijf ik bij onze keuze.
        Daar zijn verschillende redenen voor:
        Zowel de MUA die dit verzorgd heeft, als ikzelf, hebben reeds tientallen jaren MU en kleurbeheer achter de rug.
        Vele heel classieke MU kleuren zijn reeds gedaan, dus proberen we wat (indien nog mogelijk) te innoveren.
        Dit gezegd zijnde, zitten we hier toch niet zo ver af van de complementaire kleuren, met een vleugje split complementaire erbij.

        Maar zoals ik hierboven reeds schreef, het hangt natuurlijk ook af van persoonlijke perceptie, en van wat de MUA
        graag wil uitwerken,... en wat het model graag ziet ( speelt ook wel een rol )

        Thank's, D.

        Comment


        • #5
          Re: + Little Cross

          En laat me dit nu een knappe foto vinden !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: + Little Cross

            De volmaakte foto, het kleurenspel op de huid zal wel je bedoeling zijn dus daar waag ik me niet aan
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: + Little Cross

              ik vind dit een schitterende combinatie van kleuren, lichaamsdelen, juwelen en gezicht(s-uitdrukking). De gele verkleuring die ophoudt bovenaan de hals en overgaat in de felle bleekheid van het gelaat, dat dan weer doorbroken wordt door het rood van ogen en mond. De houding en de gezichtsuitdrukking past daar wonderwel bij.
              A propos, mocht iemand deze tekst nog lezen : wat is MUA en MU ?
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: + Little Cross

                beter dan dit wordt het hier niet!
                De aubergine bg en het kruisje zijn prachtige detaills
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: + Little Cross

                  ik vind dit een schitterende combinatie van kleuren, lichaamsdelen, juwelen en gezicht(s-uitdrukking). De gele verkleuring die ophoudt bovenaan de hals en overgaat in de felle bleekheid van het gelaat, dat dan weer doorbroken wordt door het rood van ogen en mond. De houding en de gezichtsuitdrukking past daar wonderwel bij.
                  A propos, mocht iemand deze tekst nog lezen : wat is MUA en MU ?
                  Iedereen heel bedankt voor de positieve feedback !

                  En dan een woordje uitleg : MUA staat voor Make-up Artiest, en MU staat voor Make-up

                  D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: + Little Cross

                    Heel knap, super model, zo fotogeniek! Het lijkt bijna een albasten beeld. Lijkt wel sterk op de foto waar je mee in de HOF staat.
                    Iedere keer als ik jouw naam zie in een topic weet ik sowieso dat het weer een topbeeld is, proficiat hoor.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment

                    Working...
                    X