Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dressing op maat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dressing op maat

    We zijn op zoek naar een goede firma die dressings op maat maakt, levert en plaatst met kwalitatieve materialen.

    Ikea is geen maatwerk dus geen optie, idem voor Kvik denk ik.

    Eerste kast met afmetingen van 3,85 meter - 0,65 meter diep en 2,4 meter hoog
    Tweede kast met afmetingen van 1,98 meter - 0,65 meter diep en 2,4 meter hoog

    Het gaat om een inloopdressing, dus geen deuren.

    Een offerte laten maken bij Kast ID: 5.200 eur excl. BTW. Gebruikt materiaal: melamine --> incl levering en plaatsing
    Tweede offerte van zelfstandig schrijnwerker: 3.900 eur excl. BTW. Gebruikt materiaal: MDF zelf nog te schilderen/lakken --> incl levering en plaatsing.

    Vind die prijzen toch aan de hoge kant...

    Iemand ervaring met andere firma's? Ik denk dan aan Eggo, Camber etc....

    Tips welkom.

  • #2
    Re: Dressing op maat

    Zeer goede ervaring met Decoform uit Mechelen, maar gaat niet goedkoper zijn vrees ik.

    Comment


    • #3
      Dressing op maat

      Camber heeft hier al twee kasten geplaatst en dat is toch kwalitatief materiaal.

      Prijs zal steeds een 1000€ de lopende meter zijn, afhankelijk van de gekozen materialen en opties.

      Wat de BTW betreft hangt het natuurlijk af of de kast vastgemaakt wordt aan de woning en/of de woning ouder is dan 10 jaar.
      Dat telt direct door op zo een bedrag.

      Zonder deuren wat goedkoper dan met denk ik.
      Last edited by VerSeg; 18 april 2018, 15:50.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Dressing op maat

        Goede ervaringen met " Thienpondt Patrick Interieur " Stokkelaar 11 te Lokeren.
        Vakmanschap voor een eerlijke prijs.
        Mvg
        M

        Comment


        • #5
          Re: Dressing op maat

          Iemand die ik goed ken en echt betrouwbaar
          http://maatkastenonline.be/nl?gclid=...hoCnNcQAvD_BwE

          Comment


          • #6
            Re: Dressing op maat

            Een melamineplaat van 250x60cm en 18mm dik, koop je bij Brico al vanaf 19€ inclusief op maat zagen.
            Ik heb 2 open dressingkasten van 3,5m lang, 2,40m hoog en 0,6m diep zelf gemaakt.
            Eerst een sokkel van 15cm hoog gemaakt die tevens dienst doet als bodem van de kast
            Dan alles met houten pennen (ook de schabben) gemonteerd. Op onzichtbare plaatsen met houtschroeven gewerkt.
            Als je kast absoluut 65cm diep moet zijn, weet ik niet of je bij een doe-het zelf terecht kan, want ik vermoed dat hun meubelpanelen maar tot 60cm gaan.
            De 2 kasten (met een schab op elke 40cm hoogte), hebben me nog geen 250€ en 2 dagen werk gekost.
            Last edited by notex; 18 april 2018, 22:45.

            Comment


            • #7
              Re: Dressing op maat

              1 manszaak die ook mooie betaalbare dingen maakt volledig naar de wens van de klant:


              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Dressing op maat

                Zoals Notex aangeeft, zelfbouw kan voor een fractie van de prijs, maak een plannetje, en laat je panelen zagen bij een houtleverancier. Moet je enkel nog wat verbindingen maken.
                Ikea heeft ook mooie kastelementen, goedkoop en kwalitatief ok.
                En van het prijsverschil kan je dingen kopen die echt belangrijk zijn... een body met wat lenzen ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Dressing op maat

                  Als je echt topkwaliteit wilt met perfect maatwerk, raad ik je keukens Van Lommel aan in Westerloo.
                  Wij hebben net een dressing besteld, echt met alles er op en er aan.
                  Twee muren van 4 meter en twee schuine hoeken.....dan weet je het wel.
                  Wel topmateriaal gekozen met gelakt witte panelen.....
                  Prijs is navenant, opbouw duurt 2 volle dagen....
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dressing op maat

                    Hier ook twee maal gebruik gemaakt van Camber (vroeger les as du placcard- de kastenkenners)
                    Zeer tevreden. Na opmeting worden de onderdelen geleverd en de dag nadien door 1 (een) man in elkaar gezet.
                    Veel keuze in kleuren.
                    Bij ons staan er 4 ingebouwde kasten (2 leveranciers zijn ondertussen failliet) Het is ideaal voor appartementen waar je maximaal gebruik wil maken van de beperkte ruimte. Visueel wordt dit dan nog verhoogd door kamerkoor spiegeldeuren. Insparingen voor stopcontacten, kabels enz worden gemaakt. (Achter een deur in de kledingkast in de slaapkamer hebben we een specifieke ruimte voorzien voor tv en decoder).

                    Kortom Camber is een aanrader en levert zeer professioneel werk



                    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dressing op maat

                      Je zou 't niet verwachten, maar ik heb mijn dressing door CEVO laten doen, redelijk betaalbaar, goede materialen en mooi maatwerk.

                      V

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dressing op maat

                        Zijn er geen sociale projecten? Waarbij bepaalde groep jongeren leren om meubel maker te worden. Dat die iets moois maken.
                        Waar een wil is, is een weg
                        ---------------------------------

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dressing op maat

                          Even denken... Volgens mij heb ik in Lier en in Tongerlo (Tongelsbos?) al twee scholen bezocht waar men zo'n dingen doet. Eerste school moet ik nog eens opzoeken.
                          Maar voor in huis zou ik dat toch gewoon door een vakman/ firma laten doen

                          V
                          Last edited by Valvert; 23 april 2018, 19:18.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dressing op maat

                            Ergens zag of las ik dat het echt geen drol kostte en ook nog gratis thuis gebracht ook.
                            Waar een wil is, is een weg
                            ---------------------------------

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dressing op maat

                              Merci voor de tips, ik van verder op zoektocht

                              Modulair a la Ikea is echt geen optie, anders had die hier al lang gestaan... Ben echt op zoek naar maatwerk.

                              Comment

                              Working...
                              X