Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

yongnuo 622NII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • yongnuo 622NII

    Hallo,
    ik heb al een tijdje deze triggerset. Vorige week wou ik foto's nemen maar ... opeens deed deze het niet meer. Als ik mijn camera instelde zodat mijn camera de flitser stuurde, ging alles perfect.
    Nu mijn vraag: is er soms in de buurt van Aalst - Ninove - Zottegem die eventueel mijn triggerset eens zou willen testen?
    alvast bedankt voor jullie reacties.
    Anneke

  • #2
    Re: yongnuo 622NII

    Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk bericht
    Hallo,
    ik heb al een tijdje deze triggerset. Vorige week wou ik foto's nemen maar ... opeens deed deze het niet meer. Als ik mijn camera instelde zodat mijn camera de flitser stuurde, ging alles perfect.
    Nu mijn vraag: is er soms in de buurt van Aalst - Ninove - Zottegem die eventueel mijn triggerset eens zou willen testen?
    alvast bedankt voor jullie reacties.
    Anneke
    Batterijtjes raken weleens leeg.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: yongnuo 622NII

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Batterijtjes raken weleens leeg.
      Of raken versleten, en dan kunnen ze net uit de lader komen en toch niet genoeg spanning hebben.

      --
      mlap.
      T.T.

      Comment


      • #4
        Re: yongnuo 622NII

        Tja, ... mag dan wel een vrouw zijn maar gelukkig had ik daar zelf al aan gedacht ... en was dit niet de oorzaak.

        Comment


        • #5
          Re: yongnuo 622NII

          Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk bericht
          Tja, ... mag dan wel een vrouw zijn maar gelukkig had ik daar zelf al aan gedacht ... en was dit niet de oorzaak.

          Als je een probleem hebt, kun je best er ook bijzetten wat je zelf al geprobeerd hebt, anders krijg je eerst te horen wat je zelf al gedaan hebt ;-)
          en dat geld ook voor mannen ;-)

          Het kan dus best zijn dat je onderstaande al nagekeken hebt,

          Ik heb deze set niet, maar gewoonlijk zit er wel een testknop op.
          Heb je die al geprobeerd?

          Sommige triggersets geven aan dat ze met elkaar verbonden zijn, doen deze dat ook?

          is er een optie om terug naar fabrieksinstellingen te gaan?

          Je SB700 rechtstreeks op de camera, flits hij dan ook?

          Ik heb ook een D750, maar woon wat ver weg.

          Comment


          • #6
            Re: yongnuo 622NII

            Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk bericht
            Tja, ... mag dan wel een vrouw zijn maar gelukkig had ik daar zelf al aan gedacht ... en was dit niet de oorzaak.
            Da's indrukwekkend....
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: yongnuo 622NII

              Eindelijk ... ik heb het probleem gevonden: ik had - zonder het te weten - de flitsfunctie op mijn camera uitgezet.
              Eind goed, al goed.

              Comment


              • #8
                Re: yongnuo 622NII

                Het overkomt de besten, en we stellen 't op prijs dat u dit durft te schrijven. Zo vinden anderen die remedie ook terug (daar kan je anders veel tijd mee verliezen, we zoeken het soms te ver).

                Comment

                Working...
                X