Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue 3 + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Blue 3 + update



    Last edited by bommasien; 15 april 2018, 16:00.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Blue 3

    schoon kind, beetje meer licht in het gezicht had gemogen. Wat hier alles een beetje om zeep helpt is die mottige schutting op de achtergrond.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Blue 3

      leuke foto - maar die achtergrond is hier wel de dooddoener he Sien
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Blue 3

        Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        schoon kind, beetje meer licht in het gezicht had gemogen. Wat hier alles een beetje om zeep helpt is die mottige schutting op de achtergrond.
        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        leuke foto - maar die achtergrond is hier wel de dooddoener he Sien
        Peter
        Up geplaatst
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Blue 3

          Van zo'n beeld word ik eigenlijk slecht gezind, en zeker van je update. Het is niet dat je nog maar pas je eerste camera gekocht hebt hé Sien. Hoelang zie ik je hier nu al foto's plaatsen, en nog steeds zie je het verschil blijkbaar niet tussen scherp en onscherp. Kleurruis is je blijkbaar ook vreemd. Ik snap het niet hoor, maar zolang je er zelf plezier aan hebt, blijf gewoon fotograferen zou ik zeggen.

          Comment


          • #6
            Re: Blue 3

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Van zo'n beeld word ik eigenlijk slecht gezind, en zeker van je update. Het is niet dat je nog maar pas je eerste camera gekocht hebt hé Sien. Hoelang zie ik je hier nu al foto's plaatsen, en nog steeds zie je het verschil blijkbaar niet tussen scherp en onscherp. Kleurruis is je blijkbaar ook vreemd. Ik snap het niet hoor, maar zolang je er zelf plezier aan hebt, blijf gewoon fotograferen zou ik zeggen.
            Volgens mij bent u hier de buitenwipper van dienst!
            Leert u maar eerst foto's becommentariëren als u daar plezier aan beleeft! Nuttig is deze geenszins.
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Blue 3

              qua achtergrond is het beter, zitten hier en daar nog wel enkele schoonheidsfoutjes in. zie bv aan de hoed, nog een stukje schutting merkbaar. Met oplichten ben je wel wat ver gegaan. er is redelijk wat ruis en banding zichtbaar, altans op mijn scherm. Ik zou in dit geval een paar stapjes terug gegaan zijn. soms moet je gewoon toegeven dat een afbeelding niet te redden is. de oorzaak zoeken en proberen er volgende keer aan te denken.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment

              Working...
              X