Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Besneeuwde heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Besneeuwde heide


    Nog eentje van de sneeuwdagen op de Kalmthoutse heide.
    Wegens geen kleur, omgezet naar B&W


    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Besneeuwde heide

    Een hele fraaie dit Steven..Mooi die boompjes zo op het heuveltje, en ook de lucht is erg mooi..Goede keuze in zwart-wit..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Besneeuwde heide

      Knappe opname Steven en heel mooie omzetting

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Besneeuwde heide

        Mooi, mooi getekende bomen. Je had inderdaad geluk met de wolken in de lucht.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Besneeuwde heide

          MMh ik ben eigenlijk toch benieuwd naar de kleurenversie. Deze spreekt me in zwart wit minder aan maar die lucht heeft wel potentie....
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Besneeuwde heide

            Fraaie omzetting en compo. De boom steekt prachtig af.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Besneeuwde heide

              Knap !
              Ook de omzetting
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Besneeuwde heide

                Mag ik hier even een bedenking maken : "Geen kleur, dan maar zwart-wit." Een beetje raar voor mij Steven !
                De foto vind ik zeker geslaagd als overzicht en landschap met knappe contrasten.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Besneeuwde heide

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Mag ik hier even een bedenking maken : "Geen kleur, dan maar zwart-wit." Een beetje raar voor mij Steven !
                  De foto vind ik zeker geslaagd als overzicht en landschap met knappe contrasten.
                  De kleur versie bevat praktisch geen kleur Raymond. Het was een grijze dag. Foto zat ook al half in de prullenbak ;-)
                  Als de kleur echt niets bijbrengt, zet ik de foto liever om naar zwart-wit.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment

                  Working...
                  X