Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tegen het licht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Tegen het licht

    Verdomd die titels altijd te moeten zoeken...maar als er goed over nadenk toch mss een teken
    aan de wand...als je geen titel vind is de foto waarschijnlijk ook weinig zeggend ???
    Toch maar een oordeel ...graag ...thx..

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Tegen het licht

    Dergelijke wolkjes komen in tegenlicht altijd zo wat waterig over maar ik mis vooral wat pit vooraan in beeld doordat je de wolkjes onder controle hebt maar dat ten koste van de rest dan wat hé
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Tegen het licht

      Het gevecht tegen het licht heb je aardig overwonnen, maar het heeft niet het beeld opgeleverd dat je ogen hebben gezien.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Tegen het licht

        Moeilijke lichtomstandigheden hoor, toch het beste uitgehaald lijkt me
        Had nog beter geweest met meerdere belichtingen en daarna samenvoegen
        In ieder geval mooie locatie om nog eens terug te gaan bij een mistige dag

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Tegen het licht

          Knap belichte foto dit Freddy..De mooie compo met de lijn van rechtsonder naar links en weer naar de bomen viel me ook direct op..Knap..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Tegen het licht

            Tegen het licht is niet gemakkelijk. Andere omstandigheden,mist, gouden of blauwe uurtje kunnen dit soort van beelden meer pit geven.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment

            Working...
            X