Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aurora borealis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Aurora borealis


  • #2
    Re: Aurora borealis

    Wat een lichtspel, mooie voorstelling. Zijn we allemaal naar ginder geweest ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Aurora borealis

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Wat een lichtspel, mooie voorstelling. Zijn we allemaal naar ginder geweest ?
      Blijkbaar. Mooi.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Aurora borealis

        Indrukwekkend

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Aurora borealis

          Amaai, dat is wel de moeten hoor, dit wil ik ook wel eens ooit meemaken
          maar dat krijg je niet op bestelling hé ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Aurora borealis

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Wat een lichtspel, mooie voorstelling. Zijn we allemaal naar ginder geweest ?
            stond al heel lang op mijn programma, ben al veel in Scandinavië geweest....maar altijd tijdens de zomer; dus nu richting Noord-Zweden getrokken en drie van de acht dagen wondermooi spektakel gezien...je moet wat geluk hebben....

            Comment


            • #7
              Re: Aurora borealis

              Het fenomeen heb je schitterend vastgelegd. Met een interessantere compo was het top geweest.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Aurora borealis

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Wat een lichtspel, mooie voorstelling. Zijn we allemaal naar ginder geweest ?
                We kunnen allemaal toch genieten van deze schitterende prent, maar wie zou zo'n showspel niet in levende lijve willen meemaken?
                Peins dak de eerste minuten van stomme verbazing aan de grond genageld zou zijn.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Aurora borealis

                  Wow...Hier heb je wel echt een mega voorstelling gehad zeg...Grandioos mooi, en zoveel beter dan je vorige..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aurora borealis

                    Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                    Wow...Hier heb je wel echt een mega voorstelling gehad zeg...Grandioos mooi, en zoveel beter dan je vorige..
                    Ik volg
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aurora borealis

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Het fenomeen heb je schitterend vastgelegd. Met een interessantere compo was het top geweest.
                      Compositie moest ik nemen zoals er die was op dat moment.....ik stond in een vlakte en het enige wat ik zag waren naaldbomen....het was een wonderlijk schouwspel....had geen zin om ergens anders te gaan staan.....ik wou er ook van genieten zonder camera voor mijn ogen.
                      Last edited by karabinier; 12 april 2018, 21:06.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aurora borealis

                        Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
                        Compositie moest ik nemen.zosls er die was op dat moment.....ik stond in een vlakke en het enige wat ik zag waren naaldbomen....het was een wonderlijk schouwspel....had geen zin om ergens anders te gaan staan.....ik wou er ook van genieten zonder camera voor mij ogen
                        Dat kan ik me heel goed voorstellen. Bedankt voor de uitleg.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aurora borealis

                          Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
                          Compositie moest ik nemen.zosls er die was op dat moment.....ik stond in een vlakke en het enige wat ik zag waren naaldbomen....het was een wonderlijk schouwspel....had geen zin om ergens anders te gaan staan.....ik wou er ook van genieten zonder camera voor mij ogen
                          Genieten zonder camera gaat altijd boven de foto want het gevoel dat je hebt als je er naar kijkt kan geen enkele foto vangen.
                          Maar niettemin heb je het schouwspel hier wondermooi vastgelegd.
                          vriendelijke groeten, Kurt
                          Mijn foto's
                          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aurora borealis

                            Van harte gefeliciteerd met deze mooie foto in de HoF.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aurora borealis

                              Een hele dikke proficiat met deze knappe noorderlicht foto in de HOF..
                              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                              MIJN WEBSITE

                              Comment

                              Working...
                              X