Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nature and Industry + realistische bewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nature and Industry + realistische bewerking

    Nature and Industry.


    (2x klikken aub)

    Update met een realistische bewerking.


    Bedankt alvast voor het kijken.
    Last edited by Johan1956; 12 april 2018, 12:30.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Nature and Industry

    Gave foto Johan en de compositie spreekt me erg aan. de bewerking van de lucht is er voor mij wat over maar ik vermoed dat er zeker liefhebbers zullen zijn
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Nature and Industry

      Bedankt voor je eerlijke mening , Kurt. Ik begrijp helemaal je opmerking over de wolken, en waarschijnlijk ook omdat je van mij niet gewend ben,dat ik zo zwaar aan de schuivertjes hang.
      Om de titel te benadrukken, heb ik bewust "vieze" wolken gemaakt.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Nature and Industry

        Je zogezegde 'vieze lucht' benadrukt wel de inhoud van de foto ook al is de industrie toch ver weg. De sfeer, of de gevoeligheid in deze foto voldoet me ten zeerste !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Nature and Industry

          Wat een fantastische compo, en wolken hebben echt goed meegewerkt om de kijker naar de diepte te trekken. Nice.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Nature and Industry

            Niet wat we gewoon zijn van jou te zien Johan, ik dacht eerder een opname van Raymond
            Mooi gedaan, de aparte afwerking verteld wel het verhaal, zeker in combinatie met je titel

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Nature and Industry

              knap gezien johan...en het verhaal doet het plaatje kloppen...

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Nature and Industry

                Staat knap in beeld maar voor mij is de lucht er net een tikkeltje over
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Nature and Industry

                  Bedankt voor jullie reacties en opmerkingen.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nature and Industry

                    De lucht is niet mijn ding op deze manier, vooral dat de lucht nu eigenlijk meer aandacht vraagt dan de mooie voorgrond met die zeer fraaie compo.
                    Eigenlijk benieuwd naar een variant zonder de bewerkte lucht.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nature and Industry

                      Omdat Jos nieuwsgierig was naar een realistische variant, heb ik die erbij geplaatst.
                      Dan wordt het een totaal andere foto, die het prachtige weidse landschap daar meer tot zijn recht doet komen.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nature and Industry

                        De update vind ik dan toch wel heel veel mooier..
                        Gelukkig maar dat smaken verschillen.

                        Al had de de foto van mij best wel in zwart-wit mogen blijven hoor, maar dan zonder de extreme bewerking op de lucht.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment

                        Working...
                        X