Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marijke

    Analoge opname op Ilford FP4 met Pentax MX




  • #2
    Re: Marijke

    Ik zie Mauritius hier nog weinig passeren ? Een nostalgische achtergrond begeleidt deze foto volgens mijn indruk ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Marijke

      Mooi portret en goede omzetting.

      Comment


      • #4
        Re: Marijke

        Suske & Raymond, bedankt voor de beoordeling ;

        Raymond , je hebt dat weer goed gezien he , soms denk ik wel dat jij achter de opname staat, maar ja , 't is de ervaring .
        Dat is een oude opname uit de tijd van de fotoclub , je kent dat wel .. een modellenavond met de leden en enkele fotomodellen.
        Nu ben ik in gang geschoten om de negatieven te scannen; veel werk aan als je het goed wil doen maar nu gaan ze in sneller tempo volgen, je mag het geloven.
        Op dit forum kom ik wel elke dag langs , meer dan een keer per dag ; momenteel ben ik aktief op een 5-tal fotoforum's waarvan twee uitsluitend over analoge fotografie . Da's wel leuk hoor; sommige mensen vragen mij soms : zit jij op Facebook of Twitter of i.d.
        Het antwoord is dan altijd : " maar jongske , daar hebbe kik genen tijd vur "
        En dan zijn er nog collega amateurs die vragen wanneer ik mijn klaarstaande doka ga opstarten ; eigenlijk zou ik de klok eens 20 jaar moeten kunnen terugdraaien.
        In elk geval bedankt om je bezorgdheid , dat zijn dingen die je een boost geven om verder te doen.

        Groetjes
        Maurits

        Comment


        • #5
          Re: Marijke

          Maurits, ik zit op het tippetje van mijn stoel - laat me er maar afvallen !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Marijke

            De voornaam van het model deed me al vermoeden dat het een opname van vroeger was.

            Prachtige scan van deze brok nostalgie !

            Comment


            • #7
              Re: Marijke

              knappe opname mooi belicht
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Marijke

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                knappe opname mooi belicht
                Peter
                ik volg ,grts jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment

                Working...
                X