Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a7ii sluiter zit vast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony a7ii sluiter zit vast

    Tijdens een shoot zat plots de mechanische sluiter vast van mijn Sony A7ii.
    De body is gekocht bij Art&Craft en reparatie duurt 3-4 weken,
    die zou dan wel in garantie gebeuren.

    Voor een snellere reparatie zou ik gerust wat willen betalen.
    Hebben jullie een plaats waar het sneller zou kunnen en waar ik de body naar zou kunnen opsturen?

    Op dit filmje zie je het mislopen:
    https://www.dropbox.com/s/3pbp164285...02412.mp4?dl=0

  • #2
    Re: Sony a7ii sluiter zit vast

    Versnellen zal erg lastig worden. Sony voert de reparaties niet zelf uit, maar laat deze uitvoeren door repair centers. In Nederland bijvoorbeeld door Tech Repair. Je kunt altijd bij één van deze centers vragen of het sneller kan. Nee heb je Ja kun je krijgen.... Google link repair centers Belgium

    Verdien je een boterham met fotografie dan is het overwegen waard om eens te kijken naar de Sony Imaging Pro Support. Dan gaat reparatie stuk vlotter en je krijgt leen toestel. Deze service is als goed sinds deze maand beschikbaar in BE. Zie de voorwaarden zie website van Sony. Maak zelf ook gebruik van deze service. Nog niks in moeten sturen, maar bij vragen altijd sn

    Comment


    • #3
      Re: Sony a7ii sluiter zit vast

      Hoor 's bij het sony repair centre in Deinze? Goeie respons van gehad indertijd toen ik met m'n 35mm op m'n a900 problemen had. Heb daar iemand anders naartoe gestuurd (een collega op Dyxum) - en die heeft men daar uitstekend verdergeholpen.
      groeten en veel sukses ermee.

      Comment

      Working...
      X