PDA

Volledige versie bekijken : [Oordeel] Traplopertje+update

49er
3 april 2018, 17:47
https://c1.staticflickr.com/1/872/39402027330_01bb8e0569_b.jpg

Zwart/wit versie. Ook uitsnede nog verbeterd

https://c1.staticflickr.com/1/900/40513112754_faec46e2cb_b.jpg

blauwzwart
4 april 2018, 05:44
Leuk, maar wel keihard licht
Peter

Stefan_C
4 april 2018, 08:10
Het harde licht geeft wel mogelijkheid om een stevige zwartwitomzetting te maken

G.R.
4 april 2018, 10:11
Het harde licht geeft wel mogelijkheid om een stevige zwartwitomzetting te maken
T hard van licht voor mij maar bovenstaande opmerking zou ik toch eens proberen !

49er
4 april 2018, 10:21
Leuk, maar wel keihard licht
Peter

Uw opmerking is terecht. Heb de omzetting naar zw/w die Stefan_C voorstelt geprobeerd, waarbij ik de sliders wat meer verschuif. Daarna toch voor kleur gekozen en de clarityslider vergeten te milderen. Maar daarom zitten we op dit forum. We nemen de opmerkingen mee, bezien ons werk met andere ogen en kunnen fouten rechtzetten.

walter bechhols
4 april 2018, 12:54
Uw opmerking is terecht. Heb de omzetting naar zw/w die Stefan_C voorstelt geprobeerd, waarbij ik de sliders wat meer verschuif. Daarna toch voor kleur gekozen en de clarityslider vergeten te milderen. Maar daarom zitten we op dit forum. We nemen de opmerkingen mee, bezien ons werk met andere ogen en kunnen fouten rechtzetten.

Goede reactie . Geslaagde omzetting !

G.R.
5 april 2018, 09:51
Fouten bestaan niet want dat is zuiver persoonlijke interpretatie ! De zwart-wit doet het inzake presentatie veel beter voor mij.

Stefan_C
5 april 2018, 17:52

Vind ik beter (ook omdat ik de kleuren van de kledij niet mooi vind :))