Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto materiaal

    hallo

    Ik ben een student aan de Hogeschool Antwerpen en ik moet voor een vak zelf foto's ontwikkelen. Zo dus moet ik ook al mijn materiaal zelf kopen.
    Nu heb ik eigenlijk geen flauw idee waar ik dat zou moete gaan zoeken.
    Ik woon in de Tremelo en zou graag een adres hebben in de buurt van leuven.
    Kan er mij iemand helpen?
    Ik heb nodig: foto papier, een product om te ontwikkelen en een product om te fixeren.
    Alle hulp is welkom.

  • #2
    Re: foto materiaal

    Hey leana....

    veel succes alvast

    Voor materiaal kan je terecht bij elke "deftige" fotozaak...Action Shop heeft bijvoorbeeld nog een hele range aan chemicaliën en toebehoren in huis...

    maar kijk ook een op www.marktplaats.nl en www.2dehands.be ...dergelijke zaken zijn namelijk vaak voor een prikje tweedehands te vinden. Met chemicaliën en papier moet je wel oppassen dat het nog goed is hè! Dus dat koop je best nieuw...maar badjes, vergroter, tangen...gewoon tweedehands is vaak meer dan ok
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: foto materiaal

      Hallo Leana,

      in Mechelen geven ze (avond) cursussen fotografie. Daar hebben ze 'n doka etc.
      Een goeie vriend van mij is daar kind aan huis, misschien mag je eens gebruik maken van hun installatie.
      En uit jarenlange ervaring weet ik dat tremelo niet ver van mechelen ligt he

      stuur me anders maar een mailtje als je graag hebt dat ik m'n licht daar eens voor je opsteek. ( bd@zwelgjes.be )

      Comment


      • #4
        Re: foto materiaal

        Als je in Antwerpen naar de Hogeschool gaat, kun je even goed even bij Grobet binnen springen. Die hebben een kelder vol met doka materiaal en ook vergroters, tweedehands te koop. Zie website www.grobet.be

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: foto materiaal

          En als hogeschool student in Antwerpen zou je moeten weten dat er zijn: Grobet - Metro foto in Berchem ed. Deze geven ook speciale voorwaarden voor studenten.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: foto materiaal

            Bedankt voor de hulp, ik zal in elk geval eens een kijkje nemen bij grobet.

            Lazy Charles, ik zit nog maar in mijn eerste jaar en ga nog maar 2 weken naar school dus waarom zou ik nu al moeten weten waar alles te krijgen is.
            Ik studeer geen fotografie dus zo voor de handliggend is het niet dat ik al die spullen nodig heb. Ik doe conservatie en restauratie en heb dit nodig voor een vak van 1uur in de week.

            Comment


            • #7
              Re: foto materiaal

              Oorspronkelijk geplaatst door Leana
              Bedankt voor de hulp, ik zal in elk geval eens een kijkje nemen bij grobet.

              Lazy Charles, ik zit nog maar in mijn eerste jaar en ga nog maar 2 weken naar school dus waarom zou ik nu al moeten weten waar alles te krijgen is.
              Ik studeer geen fotografie dus zo voor de handliggend is het niet dat ik al die spullen nodig heb. Ik doe conservatie en restauratie en heb dit nodig voor een vak van 1uur in de week.
              Sorry, ik ging er van uit dat je fotografie studeerde en dat die dingen daar wel onmiddellijk besproken worden,. Foute veronderstelling dus
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment

              Working...
              X