Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunny day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sunny day







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Sunny day

    Ik vind de ZW omzetting absoluut niet mis, ... voor mij is de grote boos doener hier de pose van het model,
    met haar rechterhand in haar haar,... een fout van veel beginnende modellen,
    maar telkens komt het weer over als: ik weet niet goed wat doen, ik krab effe in mijn haar,
    of andere varianten hiervan zijn ook, ik zit met hevige hoofdpijn!

    Ik schrijf je dit enkel om bij een volgende model shoot, wat meer je model bij te sturen,
    en met bijsturen bedoel ik vooral, iedere "slechte" posen weigeren...

    DD.

    Comment


    • #3
      Re: Sunny day

      Ik volg fotodan en vermoed dat deze foto nog van dezelfde shoot is als de vorige foto. Wel mooi licht hier weer, al is de achtergrond naar mijn goesting wat druk, maar blijven fotograferen, Dominic. (het wordt dringend tijd dat ik ook eens terug in actie schiet).

      Comment


      • #4
        Re: Sunny day

        Ik vind het licht heel mooi vallen.
        En op een of andere manier doet je model me wat aan An Miller denken
        Vind het mooi
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Sunny day

          de achtergrond past mooi bij de kledij van het model. Het resultaat is een harmonisch geheel. Het haarkrabben is voor mij ook het zwakke punt; een boek of een beker had beter gepast.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: Sunny day

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Ik vind de ZW omzetting absoluut niet mis, ... voor mij is de grote boos doener hier de pose van het model,
            met haar rechterhand in haar haar,... een fout van veel beginnende modellen,
            maar telkens komt het weer over als: ik weet niet goed wat doen, ik krab effe in mijn haar,
            of andere varianten hiervan zijn ook, ik zit met hevige hoofdpijn!

            Ik schrijf je dit enkel om bij een volgende model shoot, wat meer je model bij te sturen,
            en met bijsturen bedoel ik vooral, iedere "slechte" posen weigeren...

            DD.
            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Ik volg fotodan en vermoed dat deze foto nog van dezelfde shoot is als de vorige foto. Wel mooi licht hier weer, al is de achtergrond naar mijn goesting wat druk, maar blijven fotograferen, Dominic. (het wordt dringend tijd dat ik ook eens terug in actie schiet).
            Thx voor de tips!
            Ja ik zag het inderdaad ook bij het bewerken van de foto's, dat er veel bij zitten met deze pose. Moet ik natuurlijk zien op het moment zelf, maar dan ben ik zo druk bezig met de knopkes en het reflectiescherm. Komt nog wel los.
            Deze is idd van dezelfde shoot als de vorige foto.

            Ook Peter en CMM bedankt voor jullie reactie.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Sunny day

              Poseren is acteren. En dat gaat soms gemakkelijker als er een verhaal verteld wordt. (Geleerd op een workshop.)
              Dan wordt fotograferen dus vertellen. Gebeurt ook niet vanzelf .
              Anders viel alles wel goed samen: licht, kledij, model en locatie.
              Groetjes,
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment

              Working...
              X