Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modernisme.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Modernisme.

    Omdat mijn echtgenote praktisch blind geworden is probeer ik me zo creatief als mogelijk bezig te houden. Op eigenzinnige wijze probeer ik Vazarely , Modriaan of andere kubisten op canvas na te tekenen en in te kleuren. Dank voor jullie begrip. Toch graag feedback. Suske 100





    Getekend en ingekleurd op canvas, gesolariseerd.


    Bedankt voor het kijken.

  • #2
    Re: Modernisme.

    u vraagt om feedback. Ik vind dat ik daar moet op ingaan, maar ik hou me bezig met een bepaald soort fotografie dat ik zou omschrijven als een combinatie van reis- en reportagefotografie. Dus erg aan de realiteit gebonden. Dat is omdat ik geen kunstscholing gehad heb. Ik kan dit beeld dus onmogelijk interpreteren, ik weet niet wat u hier hebt willen overbrengen. Mijn mening zou dan ook van nul of generlei waarde zijn. Het enige wat ik kan zeggen, is : als u er zich gelukkig bij voelt, wanneer u dit rust brengt, doe dan voort, het heeft dan geen belang wat anderen er van denken.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Modernisme.

      Ik wil me graag aansluiten bij CMM.
      Doe jouw ding, op jouw manier.
      Kijk ook op het internet hoe andere artiesten dingen doen met Photoshop of andere software en laat je inspireren.
      Leer ook de ongelimiteerde mogelijkheden van de software die je gebruikt door je bij te scholen en experimenteer erop los.
      Veel succes en veel plezier.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        Re: Modernisme.

        ik vind de overgangen in de kleuren binnen deze kaders subtiel en gevoelig mooi, compo van de kaders prachtig in balans , spannend avontuur hoe verder

        Comment


        • #5
          Re: Modernisme.

          Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
          ik vind de overgangen in de kleuren binnen deze kaders subtiel en gevoelig mooi, compo van de kaders prachtig in balans , spannend avontuur hoe verder
          ben hier volledig mee eens
          wat mij wel opvalt zijn die vierkantjes van de lijnhoeken , doelbewust gedaan?
          grijs
          mielke :-)

          Comment


          • #6
            Re: Modernisme.

            Mij ontlokt het de sfeer van de avant-garde periode! Knap abstract!

            Comment


            • #7
              Re: Modernisme.

              Mooi abstract beeld! Gewoon je gevoel volgen en verder creatief experimenteren!

              Comment


              • #8
                Re: Modernisme.

                Bedankt voor de reacties.

                Comment

                Working...
                X