Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aslan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Aslan

    Dag iedereen, na een aantal jaren uit de fotografie geweest te zijn, mij terug een camera aangeschaft, en bij deze men eerste kliekjes ermee..
    Ik heb deze in de beginnershoek geplaatst, maar na al meer dan 100 maal bekeken geweest te zijn, nog altijd geen commentaar.

    Dus bij deze probeer ik het hier eens..
    Alvast bedankt om te kijken!



    Last edited by Gilles90; 26 maart 2018, 17:45.

  • #2
    Re: Aslan

    Soms is het echt triestig met de dierenfoto's. Ik heb overlaatst een foto van een hond gepost en daar heeft nooit maar dan niemand op gereageerd. Was ook ong 160 keer bekeken, daarna heb ik het niet meer in het oog gehouden.

    De eerste foto vind ik leuk, typisch herder, de stok kan niet zwaar genoeg zijn. De 2de vind ik de kleuren minder mooi, heb je soms een blur vignet toegevoegd? Zou ik niet doen. De achtergrond is ook nogal druk, ik begrijp dat je het verbodsbord er graag bij wilde maar de rest erbij maakt het te druk. Nog veel plezier aan je nieuw toestel en je mooie hond. Geef de moed niet op, blijven posten! Denk wel dat je met een dubbelpost zit nu, best niet meer doen.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Aslan

      Heel kenmerkend die eerste, onze honden moeten ook altijd de grootste stok meedragen
      De tweede opname geeft me een instagram gevoel

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Aslan

        bedankt voor de reacties beide, en idd 2de foto is een Instagram foto

        Comment


        • #5
          Re: Aslan

          Tja ik zie dat u dit gisteren om 18 uur hebt gepost. Dus een goede 24 uur geleden. Zelf heb ik slechts sinds een maand de tijd om door de aangeboden foto's te dwalen. Ik doe dit dan door op "foto's van vandaag"te klikken en kom dan door allerlei onderwerpen. Soms is het moeilijk om er iets over te zeggen (en wie ben ik ?) . Veel commentaar wordt er inderdaad niet gegeven en dan nog meestal van dezelfden (waarvoor we hen danken).
          De foto met stok heeft wel iets : typisch het aktieve dier dat zijn bezit wel zal verdedigen. Wat de onderste foto betreft : indien het de bedoeling was om de confrontatie met de verbodsplaat aan te kaarten, had uw positie wat meer naar links mogen zijn en de hond wat meer naar achter zodat het verbodsteken beter leesbaar wordt. Maar zo ongelukkig ziet hij er toch niet uit met dat verbod.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment

          Working...
          X