Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mirage print

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mirage print

    Ik druk al enkele jaren mijn foto's af via mirage print. Heel gemakkelijk. Gewoon de foto's die je wil afdrukken erin slepen , het juiste papier aanduiden en de rest doet hij zelf zoals het best mogelijk schikken.
    De laatste weken breekt mirage dikwijls de printopdracht af of wil deze zelfs niet beginnen met afdrukken.
    heb alles al eens opnieuw geďnstalleerd maar het helpt niet. Iemand dit probleem nog al gehad?

  • #2
    Re: mirage print

    Heb nu gemerkt dat de fout waarschijnlijk bij de printer ligt. Zowel mirage als de driver van Epson stylus pro 4900 verwijderd en terug geďnstalleerd. Het probleem blijft. De printer staat wel aan maar hij geeft offline aan. Het is ook dikwijls dat de printer begint af te drukken en na een minuutje offline gaat ook al staat deze aan. De printer is met een kabel verbonden aan mijn imac. Dacht ook dat het kon liggen omdat ik een upgrade had uitgevoerd op mijn imac naar High Sierra maar de printer heeft nu de allerlaatste driver voor dat, dus dat is het niet.

    Comment


    • #3
      Re: mirage print

      Probleem is opgelost. Het lag dus niet aan Mirage print of de printer maar aan het besturingssysteem van mijn mac. Sinds ik dit geupgrade heb heb ik heel wat problemen gehad maar nooit de link gelegd.
      Ik had de laatste nieuwe: High Sierra.
      gisteren alles terug naar Mac OSX Sierra gezet, wat helemaal niet simpel was en een nachtje aan doorgewerkt, en alles werkt weer zoals vroeger. Geen problemen meer met afdrukken die worden afgebroken ook al staat de printer aan en is deze verbonden met kabel met mijn imac.
      Ook de imac werkt terug veel sneller en het internet valt ook niet meer uit.
      Heb ook gemerkt dat ik hiervoor bij gebruik van NIK deze altijd afsloot maar dit is nu ook terug opgelost en werkt als vanouds.

      Comment

      Working...
      X