Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectiescherm - Raad gevraagd..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reflectiescherm - Raad gevraagd..

    Hoi,

    Ik ben van plan een reflectiescherm te kopen voor gebruik op locatie.
    'k heb een dealer gevonden niet zo ver van men deur.
    Ze verdelen er het merk Lastolite.

    welke van deze schermen zouden jullie aanraden voor algemeen gebruik?

    During 2021 the Lastolite By Manfrotto products were all rebranded to Manfrotto. Discover the range of innovative lighting tools for professional creators.



    Alvast bedankt!

    Stijn

    Ps. MOD, als dit niet op zen plaats staat, move maar!
    My Portfolio (like!)
    Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

  • #2
    Re: Reflectiescherm - Raad gevraagd..

    het hangt van af wil je de schermen zelf willen vasthouden, want dan moet je de TRI GRIP nemen. Ik heb personlijk de kollapsible rondjes gekocht toen was een actie 5 in 1 dus heb ik zilver,goud,wit,sunfire en translucent gekocht, in een tas diameter 95 cm.
    Met deze diameter kan je makkelijk het gezicht en een deel van het lichaam uitlichten. Groter heeft ook geen zin omdat dat moeilijker wordt zelf vast te houden. De Tri Grip is aanzienlijk duurder geweest daarom heb ik de 5x1 gekozen en ik ben zeer tevreden over.Het hangt van af wat je wil fotograferen.

    gr. Kati

    Comment


    • #3
      Re: Reflectiescherm - Raad gevraagd..

      Ik heb er ene van 95 cm ( grijs en andere kant goudkleurige streepjes met grijs ) en zou hem niet meer kunnen missen.
      Deze heb ik 95 € betaald.

      Het mooiste effect verkrijg je als je uw model met haar rug naar de zon zet ( zo heb je geen schaduw onder de kin, armen, .... )
      en dan maar reflecteren
      Als de zon uitzit hebben ze het wel een beetje moelijk om naar u te kijken , omdat zo'n scherm te goed werkt

      Zeker doen, na een tijdje kan je het niet meer missen
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: Reflectiescherm - Raad gevraagd..

        Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
        Ik heb er ene van 95 cm ( grijs en andere kant goudkleurige streepjes met grijs ) en zou hem niet meer kunnen missen.
        Deze heb ik 95 € betaald.

        Het mooiste effect verkrijg je als je uw model met haar rug naar de zon zet ( zo heb je geen schaduw onder de kin, armen, .... )
        en dan maar reflecteren
        Als de zon uitzit hebben ze het wel een beetje moelijk om naar u te kijken , omdat zo'n scherm te goed werkt

        Zeker doen, na een tijdje kan je het niet meer missen
        'k heb er eergisteren eentje op Photokina gekocht van 100cm wit en zilver... met draagtasje voor 11 euro en als klap op de vuurpijl kreeg ik er nog een van 30cm kado bij
        en qua kwaliteit moet het ding echt niet veel onderdoen voor de lastolite van 50 cm die ik al had ...superkoopje dus
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          Re: Reflectiescherm - Raad gevraagd..

          Oorspronkelijk geplaatst door Huggy
          'k heb er eergisteren eentje op Photokina gekocht van 100cm wit en zilver... met draagtasje voor 11 euro en als klap op de vuurpijl kreeg ik er nog een van 30cm kado bij
          en qua kwaliteit moet het ding echt niet veel onderdoen voor de lastolite van 50 cm die ik al had ...superkoopje dus
          In welke hal was dat? Is dat ook in hal 14 waar Lastolite staat, of in een andere hal?

          Ben morgen nog wel effe op Photokina

          Comment


          • #6
            Re: Reflectiescherm - Raad gevraagd..

            Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow
            In welke hal was dat? Is dat ook in hal 14 waar Lastolite staat, of in een andere hal?

            Ben morgen nog wel effe op Photokina
            yep... recht er tegenover...koreaanse firma... maar 't waren wel bijna de laatste...dus 't kan zijn dat ze nie veel meer hebben
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

            Comment


            • #7
              Re: Reflectiescherm - Raad gevraagd..

              2x pech.

              Mijn Wifi kaart (de tweede) heeft beslist van het deze morgen op te geven, geen internet/BD (ahja, BD is een gegeven op zich naast het internet ).
              En ik had inderdaad een paar koreanen/andere aziaten? gevonden tegenover Lastolite, eentje er pal tegenover. Die lag te maffen op zijn tafeltje en was wakker geschrikt omdat we naar zijn materiaal keken (kleine reflectieschermpjes), we vroegen naar grotere, en bij mompelde iets van no, no, sold out....
              Er waren daar nog andere, maar die waren merkelijk duurder.

              Och ja, we zullen onze euro's maar sparen voor een D2X of voor een Epson 2100 zeker

              Comment

              Working...
              X