Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

When the lady smiles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] When the lady smiles







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: When the lady smiles

    Mooi! Knappe dame en mooi met dat tegenlicht. De huidbewerking vind ik ook gepast, niet overdreven.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: When the lady smiles

      Mooi tegenlicht

      De locatie zelf vind ik iets minder. Het raster van die muur op de achtergrond is nog vrij druk voor mij, ook dat groen op de voorgrond, het stukje kast/steen links boven haar kleed, het maakt het allemaal wat druk voor mij. Voor mij was het ook mooier/natureller geweest als het model haar rechterhand gewoon op dat muurtje had laten rusten, zoals ze met haar linkerhand doet. Nu lijkt het bijna alsof ze haar hoofd gestoten heeft.

      Comment


      • #4
        Re: When the lady smiles

        Ik volg volledig Leonide !

        En ik voeg er nog juist (als tip) aan toe: haar linker arm iets breken in plaats van zo recht gestrekt en gespannen tegen haar lichaam,
        had ook nog voor een betere pose gezorgd ...

        D.

        Comment


        • #5
          Re: When the lady smiles

          gn foto meer ?
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: When the lady smiles

            Thanks voor de reacties en de tips!
            Ik ben een boek aan het lezen over hoe modellen te sturen, maar in the heat of the moment is het toch wreed moeilijk.

            De foto zou er nog moeten staan, Peter. Ik zie hem althans toch nog.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: When the lady smiles

              Nu zie ik hem ook - mooi.
              Ik dacht eerst dat ze op het muurtje zat maar wellicht staat ze in een opening van het muurtje (?)
              Anders zou de rok meer gefronst zijn lijkt me.
              Ben ik fout ?
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: When the lady smiles

                Ja, je bent fout.
                Ze zit op het muurtje maar haar benen steunen gestrekt op de grond.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: When the lady smiles

                  Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                  Thanks voor de reacties en de tips!
                  Ik ben een boek aan het lezen over hoe modellen te sturen, maar in the heat of the moment is het toch wreed moeilijk.

                  De foto zou er nog moeten staan, Peter. Ik zie hem althans toch nog.
                  Modellen aansturen is inderdaad niet gemakkelijk ( bij mij ook één van mijn zwakke punten ). Al bij al vind ik de foto goed. Scherpte en belichting zitten volledig juist, huidbewerking ( als ze gebeurd is ) is correct en kleuren van achtergrond en voorgrond matchen goed.

                  Comment

                  Working...
                  X