Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scotland Glencoe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Scotland Glencoe

    Het mooie Glencoe



    Bert

  • #2
    Re: Scotland Glencoe

    Mooie locatie Bert, over de kleuren heb ik toch een beetje twijfel maar dat kan enkel jij bepalen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Scotland Glencoe

      Schitterende locatie. Mist wat scherpte. Belichting oogt vreemd maar kan het licht zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Scotland Glencoe

        Inderdaad een pracht locatie...Alleen daar kun je al 2 weken fotograferen.
        Kwa compo vind ik hier het boompje meer storend als dat het veel toevoegt, op het moment dat ik scrol tot net onder de witte berkenstammetjes verderop vind ik de foto zoveel rustiger worden...Foto mag van mij ook nog wel wat extra punch hebben, en dan voornamelijk het landschap, de lucht heeft al genoeg...Maar het is zeker een mooie foto, maar er is naar mijn idee meer uit te halen.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Scotland Glencoe

          Man, man wat heb je een prachtige plek gevonden. Je trof het zeker met die fraaie witte toppen in de verte
          Een pracht cirkel in de voorgrond, en zeker op de grote versie de mooie gelaagde diepte naar de verte.
          Maar eerlijkheidshalve mis ik de mooie warme Schotse winterkleuren een beetje.
          Op de grote versie valt ook op dat de "cirkel" echt scherp is. Hier was focus-stacking een mogelijkheid geweest.
          Maar niet te min gaat mijn Schotland hart wel een beetje sneller kloppen !
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Scotland Glencoe

            Knap beeld uit een knappe omgeving !
            Ik zou zo mijn dikke jas aantrekken en daar gaan in rondwandelen
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X