Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wegwezen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] wegwezen

    Een probeersel met opstijgende meerkoeten.

    DSC_8775 by Raf Strobbe, on Flickr

    Ben benieuwd naar reacties en tips.

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: wegwezen

    Tegenwoordig zijn zulke opnames geliefd, persoonlijk vind ik het niet zo m'n ding Raf

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: wegwezen

      Niet mijn ding, bij mij zou die richting prullenmand gaan. Te weinig scherpte in één van de dieren en te korte sluitertijd om echt een abstract beeld te hebben. Verder speelt het licht niet echt in je voordeel en het water is wat overbelicht. Denk dat het een heel moeilijk onderwerp is en dat je wel recht hebt op enkele mindere foto's maar zeker de moeite waard om te blijven oefenen.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: wegwezen

        Bedankt voor de reacties Sieg en Evelyn.
        Zoals ik schreef was het een "probeersel" van op een zeer snelle boot (vliegboot met echte vliegtuigmotor) van die opstijgende meerkoeten en dan nog met telelens. De man met wie ik meeging (of meevloog) vond er zijn plezier in zo snel mogelijk door de swamps te vliegen, ook over volledig begroeide stukken. Weinig milieuvriendelijk als je weet dat er tussen die begroeiing ook nestelende vogels, schildpadden en alligators zitten.
        In plaats van direct naar de prullenmand wilde ik hem toch eerst eens tonen omdat er toch wat "actie" in zat vond ik.
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: wegwezen

          Voor mij mag ie ook naar de prullenmand Raf, samen met die piloot....

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: wegwezen

            Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
            Voor mij mag ie ook naar de prullenmand Raf, samen met die piloot....

            Groetjes
            Freddy
            Tenminste toch eens iets anders geprobeerd dan vogeltje op takje vanuit een (betalende of niet) schuilhut waar vogels gelokt worden met allerlei middeltjes om er daarna zogezegd een natuurfoto of wildlife foto van te maken.
            Die piloot heb ik idd gezegd dat hij toch voorzichtig moest zijn maar dat kwam niet goed over blijkbaar. Alles moet primeren boven de natuur dezer dagen, zij het nu de fun van een vliegboot of het voederen van dieren om toch maar een goede foto te kunnen maken.
            grts,
            Raf.

            Comment

            Working...
            X