Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorcros Onscherp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Motorcros Onscherp












    Met deze eens gespeeld met het bewust onscherp maken van een foto, bedankt voor uw oordeel.

  • #2
    Re: Motorcros Onscherp

    Echt niet mijn ding.
    Zou tegen veel zeggen, blijven oefenen.

    Moest de crosser scherp zijn en de rest zoals de foto nu is, zou zeggen, goed gedaan.

    Verder weet ik dat je zeer goede foto's kan maken.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: Motorcros Onscherp

      Voer voor discussie. Voor sommigen kan het (je ziet het soms ook bij voorbijvliegende vogels) maar ik denk voor de meesten niet. Persoonlijk vind ik dat er altijd iets scherp moet zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Motorcros Onscherp

        Dit was bewust onscherpte over de ganse lijn, als je iets schep wilt in de foto dan ben je aan het pannen. You love it of you hate it. Voor deze foto te pannen zou ik een sluitertijd van 1/125 nemen voor deze heb ik 1/10 sluitertijd genomen. Dank voor de commentaren.

        Comment


        • #5
          Re: Motorcros Onscherp

          Ik heb geen probleem met onscherpte. Er hebben inderdaad al mooie dergelijke foto's op het forum gestaan. Het is vooral een kwestie van veel proberen want alhoewel je de compositie ietwat in de hand hebt moet het effect ook nog slagen. Bij deze foto staat de motorijder op de juiste plaats maar werkt de achtergrond niet mee - althans in mijn ogen.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Motorcros Onscherp

            Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Ik heb geen probleem met onscherpte. Er hebben inderdaad al mooie dergelijke foto's op het forum gestaan. Het is vooral een kwestie van veel proberen want alhoewel je de compositie ietwat in de hand hebt moet het effect ook nog slagen. Bij deze foto staat de motorijder op de juiste plaats maar werkt de achtergrond niet mee - althans in mijn ogen.
            Helemaal akkoord ... blijven oefenen ... in deze tak van de fotografie is het niet evident om direct een mooi beeld te maken.
            Kijk eens wat deze man er van maakt
            Browse 200,000 curated photos from photographers all over the world
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment

            Working...
            X