Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oplaadbare batterijen voor externe flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oplaadbare batterijen voor externe flitser

    Iemand ervaring met oplaadbare batterijen voor externe flits, ik heb een canon 430EXIII-RT deze werkt op AA/LR6 batterijen maar ik denk oplaadbare batterijen met de tijd goedkoper uitkomt.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Oplaadbare batterijen voor externe flitser

    Zoek eens op Eneloop batt, en lader enz , en het Powerex..... for dummies, 101 topics over op het forum, al jaren !
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Oplaadbare batterijen voor externe flitser

      Ik heb Imedion en heb er van de Aldi.
      Eerste doen het nog steeds uitstekend de eerste van de Aldi zijn al kapot.
      Tegenwoordig spreekt men van de Ladda batterijen van bij Ikea, zelf heb ik er nog geen maar dinsdag moet ik er toch zijn en dan ga er mij een setje of vier aanschaffen.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Oplaadbare batterijen voor externe flitser

        Ik gebruik Eneloop

        Comment


        • #5
          Re: Oplaadbare batterijen voor externe flitser

          Ga voor de Eneloop batterijen, zal je heel tevreden mee zijn

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Oplaadbare batterijen voor externe flitser

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Tegenwoordig spreekt men van de Ladda batterijen van bij Ikea, zelf heb ik er nog geen maar dinsdag moet ik er toch zijn en dan ga er mij een setje of vier aanschaffen.
            Ik heb pas nog een paar setjes besteld via de Ikea webwinkel, als ik er speciaal voor naar een Ikea winkel moet rijden, dan is dat veel duurder dan de verzendkosten.
            Maar als je er toch moet zijn, dan kan je ze inderdaad beter meteen meebrengen.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X