Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Winter Heide


    Vorige week de wekker nog eens extra vroeg gezet om naar de Kalmthoutse Heide te rijden. Jammer genoeg geen spetterende zonsopgang, maar deze vond ik toch niet slecht.

    UPDATE:




    ORI:


    Last edited by SteefD; 19 maart 2018, 16:08.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Winter Heide

    Had eigenlijk deze morgen hier naartoe willen gaan met de verwachte sneeuw, maar de windkracht 6 heeft me tegen gehouden.
    Heel mooi de gele kleuren hier van het dorre gras, en dan natuurlijk het boompje met reflectie die de grote aandachtstrekker zijn..
    Vind persoonlijk de voorgrond wel wat druk met die losse stengeltjes voor de lens..Maar moet zeggen het valt niet mee om daar met een ultragroothoek een rustige voorgrond te krijgen.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Winter Heide

      Mooie diepe compo. Vooral de subtiele reflectie van de boom vind ik mooi.
      Een donkere gradiënt getrokken ? De lucht en het water zijn nl. niet in balans. (zowel van helderheid als van tint)
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Winter Heide

        Mooi gekozen formaat en heel mooie compositie.
        Mij bekoren die zware wolken en het is niet evident dat je dan nog zo'n mooie kleuren hebt.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Winter Heide

          Prima compo met veel diepte, een beeld dat het typische landschap weergeeft van de heide

          Comment


          • #6
            Re: Winter Heide

            Moet niet makkelijk geweest zijn om daar een compo te vinden, is je goed gelukt Steven

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Winter Heide

              Bedankt allemaal voor de reacties!

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Mooie diepe compo. Vooral de subtiele reflectie van de boom vind ik mooi.
              Een donkere gradiënt getrokken ? De lucht en het water zijn nl. niet in balans. (zowel van helderheid als van tint)
              Heb de tint van de lucht beetje aangepast in de update Johan.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment

              Working...
              X