Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK Voetbal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WK Voetbal

    Ik weet niet of er al een algemeen voetbal topic gestart is, maar dat is ook niet mijn bedoeling.
    Zoals jullie allemaal weten deden onze Rode Duivels het heel goed in hun voorbije matchen voor het wereldkampioenschap, dat hebben ze dat ook bewezen door zich te kwalificeren.
    De Rode duivels zijn ook een grote kanshebber om het WK te winnen, dat hoor ik toch overal!
    Wij hebben bij ons op het Cafè een grote pot gestart waar we op elke match van het wereldkampioenschap wat kunnen inzetten.
    Ik heb veel vertrouwen in onze ploeg, maar net niet genoeg vertrouwen om daar een blinde gok op te wagen.
    Daarom dacht ik over hoe ik mijn mede Cafégangers toch een beetje voor kon zijn, en ik vroeg me gewoon af welke websites jullie bekijken om bijvoorbeeld blessures en fitheid van de spelers te checken.

    Wat denken jullie hier, gaat België het wereldkampioenschap winnen, waarom of waarom niet?

  • #2
    Re: WK Voetbal

    Op 11 en 12 Augustus ga ik naar de Rode Duivels kijken in Diest.
    Info : HIER
    'k Zal wel genoeg batterijen bij hebben voor de camera.
    Zou het nuttig zijn om een statief mee te nemen?
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: WK Voetbal

      NIET. De reden is eenvoudig : die ballenstampers worden veel te weinig betaald voor de verantwoordelijkheid van het "werk" dat ze doen.

      Comment


      • #4
        Re: WK Voetbal

        Individueel zijn ze zeker niet slecht maar als ploeg is er nog veel werk aan, vooral de defensie loopt mank.
        Ze hebben geluk gehad dat ze nog niet echt goede tegenstand gekregen hebben en zo hun makkelijk kunnen kwalificeren hebben.
        Maar let op als ze tegen één van de grote ploegen gaan moeten spelen, dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.
        Dus ik zou er mijn geld niet op zetten ;-)

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: WK Voetbal

          WK voetbal, daar zit ik echt op te wachten, zucht.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: WK Voetbal

            Gisteren het bewijs gezien. Noch Courtois, noch Hazard gaven thuis tegen Barsa. Vooral voor Courtois is men in de media niet mals. Lukaku eergisteren zien spelen. Ook niet veel zaaks al heeft hij wel een doelpunt gescoord. Nog zo'n overroepen speler. Nooit echt te voorspellen. Toch allemaal geen wereldspelers, dus ben zeer pessimistisch over de komende exploten van de rode duivels. Roberto Martinez, in de tribune op Camp Nou trok ook maar een sip oog.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Re: WK Voetbal

              Ben al heel mijn leven voetbal liefhebber en volg deze sport van zeer nabij.
              Om een groot toernooi te kunnen winnen heb je talent nodig en moet je individueel EN als ploeg karakter tonen, daarin komen de Belgen te kort.
              We hebben een goed elftal maar hebben maar één klasse speler en dat is te weinig.
              In de diverse Europa beker competities zag ik 'onze' buitenlanders aan werk en het was geen vetten.
              Lombaerts = te traag.
              Eden Hazard = te lui.
              Thorgan Hazard = te weinig klasse, wel werkkrachtig.
              Courtois = twee ballen tussen de benen en daar stond hij dan met de billen bloot. Heeft onlangs een bijnaam gekregen, "Eurotunnel".
              Lukaku = is een "op de conter-spits", komt alertheid tekort in de zestien, verdedigen staat niet in z'n woordenboek.
              Mertens = bij vlagen goed maar meestal niet goed, weet ook niet te verdedigen.
              De Bruyne = beste middenvelder in Europa (voor het ogenblik toch).
              Dembèlè = klasse speler, juist onder de top maar krijgt niet de nodige erkenning.
              Batshuayi = bij vlagen goed, geen constante.
              Twee spelen in China, zegt genoeg zeker?
              Meunier = komt niet aan spelen toe bij PSG. Is nochtans de beste rechtsachter bij de Belgen.
              Alderweireld = top, maar is nu gekwetst en hoe zal hij terug keren hé?
              Kompany = over zijn hoogtepunt, Mechele is beter maar die speelt maar in België.
              Naingolan = weet niet wat ik van die gast moet denken, soms bijzonder goed en dan weer benedenmaats.
              En de rest .......... 13 in een dozijn.
              Bij momenten denk ik dat er in de Jupiler competitie beter spelers rondlopen dan bij de nat. XI.
              De twwede ronde zie ik de Belgen wel halen en daarna zullen ze snakken naar een "welverdiende" (ahum) verlofperiode.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: WK Voetbal

                Ik heb geen idee of zo’n programma wel degelijk bestaat. Persoonlijk denk ik dat er voldoende sites zijn, als je maar goed zoekt. Persoonlijk heb ik er eentje gevonden, hier kun je het wel proberen: http://www.online-wedden-bookmakers.nl/notice.php maar volgens mij zijn er veel factoren die ervoor zorgen of een ploeg goed speelt of niet. Niet enkel fitheid is hierbij belangrijk, maar ook opstelling, basisspelers, reservespelers, motivatie van de ploeg, enz. Al die variabelen samen zorgen ervoor dat een ploeg goed speelt of net niet.
                Persoonlijk denk ik dat België zeker een goede kans maakt om het WK te winnen. Hoewel er nog tal van andere goede teams zijn, zoals Duitsland, Spanje, Portugal, maakt België toch een goede kans. België heeft als voordeel dat elke speler in zijn of haar competitie toch vaak in één van de topclubs speelt. Sommige hebben misschien niet meteen een basisplaats, maar ze trainen er wel, wat toch ook een voordeel is. Het wedstrijdritme missen ze wel, maar het is niet zo dat ze plots niet meer kunnen voetballen, in tegendeel.

                Comment

                Working...
                X