Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nyiragongo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nyiragongo

    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Nyiragongo

    Knappe foto!
    Groeten, Chris

    Comment


    • #3
      Re: Nyiragongo

      Hier zit volgens mij meer in.
      Is nu nogal donker. Ik zou ook aan de bovenkant wat weglaten. Maanlicht in de rechter bovenhoek is nu een afleiding vind ik.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Nyiragongo

        Grandioos mooi en uniek moment hier vastgelegd...
        Ik hoop dat er nog opnames komen met wat meer mm's meer gericht op de lava uitstroom.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Nyiragongo

          mooi met dat beetje kleur en de rest donker.
          Groetjes, Herman.
          Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

          Comment


          • #6
            Re: Nyiragongo

            Prachtig !! mooie beeldvulling. mooie combinatie van de rode gloed en het maanlicht aan het strand.
            maar als ik het felle wit bovenaan rechts wegcrop, komt het beeld (voor mij) nog beter over. Ik zou dit niet helderder maken, de duisternis maakt de scene dreigender.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: Nyiragongo

              Wat een prachtig moment, al was het maar om dit in levende lijve mee te maken.
              De maan en schittering zou ik zeker niet wegsnijden, al was het mooier geweest als lichtbaan en maan onder elkaar gestaan hadden.
              Dan was er nl. een perfecte driehoek ontstaan. Kan je misschien wat nog met lenscorrectie doen ?
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Nyiragongo

                Origineel om deze bekende actieve vulkaan bij maanlicht vast te leggen, knap !

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Nyiragongo

                  Is nu nogal donker. Ik zou ook aan de bovenkant wat weglaten. Maanlicht in de rechter bovenhoek is nu een afleiding vind ik.
                  Thanks voor commentaar. Foto lijkt donker maar ik poogde een zo realistisch als mogelijk foto hier weer te geven.
                  De combinatie van donker maanlicht en vulkaan gaf een magisch beeld dat ik wou vastleggen. Vandaar de keuze om het maanlicht niet weg te laten.
                  Foto komt overeen met mijn herinnering van dat moment ... al is dat natuurlijk ook maar een subjectief gegeven ;-)
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment

                  Working...
                  X