Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AndroidAuto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AndroidAuto

    Zijn er hier mensen die AndroidAuto aan de praat hebben gekregen in Belgie?

    Volgens info dat ik heb, zou dit op je telefoon moeten installeren als je die via USB verbind met de wagen, maar dat lijkt niet te lukken.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: AndroidAuto

    Volgens mij heeft Google dit nog niet vrijgegeven.

    Dus je zal nog wat moeten wachten.

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: AndroidAuto

      Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Volgens mij heeft Google dit nog niet vrijgegeven.

      Dus je zal nog wat moeten wachten.

      mvg
      Toch nog eens proberen om de APK zelf te installeren. Zou moeten kunnen werken als je toestel in het Engels staat.
      Google heeft namelijk nog geen Nederlandse versie vrijgegeven.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: AndroidAuto

        Instaleer Aptoid (dit is een soort googleplay). Vanaf aptoid instaleer Android auto. Werk perfect (hier in Frans)

        Comment


        • #5
          Re: AndroidAuto

          Installeer de apk via apkmirror. Je moet wel minimaal Android 5 (of 5.1?) hebben. En de multimedia in de auto moet AndroidAuto ook ondersteunen natuurlijk.
          Bij mij werkt het alleszins perfect, mijn toestel staat in het Nederlands en is nooit omgezet naar Engels. Gewoon apk installeren en via usb aansluiten, AndroidAuto opstarten op de smartphone en multimediasysteem en de aanwijzingen volgen.
          Heb je misschien meerdere USB poorten? Probeer eens een andere.

          Comment


          • #6
            Re: AndroidAuto

            Yep. APK 5 minuten geleden geïnstalleerd. Lijkt te werken.
            Andere keer testen in de auto van mijn vrouw of het daar dan werkt.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X