Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inbouw microgolf / combi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inbouw microgolf / combi

    Weet iemand welk merk tegenwoordig goed is in inbouwmagnetron ovens (combi met hetelucht?)

    Vroeger was dat Whirlpool had ik me laten wijsmaken maar de huidige modellen werken enkel met grill als combi blijkbaar.

    Mijn vorige van Neff was eerlijk gezegd op Microgolf gebied niet een hele goede...
    Last edited by Dpix; 11 maart 2018, 14:26. Reden: typo

  • #2
    Re: Inbouw microgolf / combi

    Wij hebben een Bosch, en die werkt perfect. Siemens kan ook hè, is van hetzelfde.
    Let op de prijsverschillen op het WWW. Die varieren van 700 tot 1300 voor hetzelfde model.
    Bv de CMG633BS1
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

    Comment


    • #3
      Re: Inbouw microgolf / combi

      Bedankt voor de reaktie Ruud!

      Volgens mij is Neff ook van Bosch en Siemens....
      Zal eens rondkijken!!

      Comment


      • #4
        Re: Inbouw microgolf / combi

        Your welcome, en idd zit Neff ook in de BSH groep.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment


        • #5
          Re: Inbouw microgolf / combi

          Siemens oven hier, nu 14 jaar oud, microgolf Bosch, die is nog minstens 10 jaar ouder. De zoon heeft er nog CD's in gestoken, hij heeft dat allemaal overleefd.

          Comment


          • #6
            Re: Inbouw microgolf / combi

            Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
            Weet iemand welk merk tegenwoordig goed is in inbouwmagnetron ovens (combi met hetelucht?)

            Vroeger was dat Whirlpool had ik me laten wijsmaken.
            Zowat het enige witgoed product van Philips dat deugde, hun Spacecube was een fantastisch goed toestel
            zonder draaiplateau maar met een draaiantenne.

            Comment


            • #7
              Re: Inbouw microgolf / combi

              Wij hebben deze : https://www.elektrolommelen.be/cm633...SABEgJvgPD_BwE
              nu 2 jaar in dienst en werkt zeer goed.
              Ook de voorgeprogrammeerde instelling zijn bruikbaar.

              Enig minpuntje is dat deze na gebruik enkele minuten blijft nakoelen, ook al heb je 'm maar 30 seconden gebruikt.

              Ik zou op dit moment dezelfde opnieuw kopen.

              Groeten!

              Comment


              • #8
                Re: Inbouw microgolf / combi

                Bedankt Bart, zal deze zeker bekijken!
                Is dezelfde als Ruud...blijkbaar een goeie :-)

                Comment


                • #9
                  Re: Inbouw microgolf / combi

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht

                  Enig minpuntje is dat deze na gebruik enkele minuten blijft nakoelen, ook al heb je 'm maar 30 seconden gebruikt.


                  Dat doen ze volgens mij tegenwoordig allemaal.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Inbouw microgolf / combi

                    Wij hebben van dit type (niet altijd zelfde model) Sharp R-961INW - Combi-microgolfoven, er al de laatste 20 jaar 3 gehad... Voordeel: redelijk veel inhoud. Wij gebruiken geen traditionele oven.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Inbouw microgolf / combi

                      Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                      Wij hebben van dit type (niet altijd zelfde model) Sharp R-961INW - Combi-microgolfoven, er al de laatste 20 jaar 3 gehad... Voordeel: redelijk veel inhoud. Wij gebruiken geen traditionele oven.
                      3 op 20 jaar...... ik zou daar niet bepaald fier op zijn. Koop jij opnieuw een merk dat er na gemiddeld 7 jaar de brui aan geeft ? Allee dan, het zou hier niet waar zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Inbouw microgolf / combi

                        Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                        3 op 20 jaar...... ik zou daar niet bepaald fier op zijn. Koop jij opnieuw een merk dat er na gemiddeld 7 jaar de brui aan geeft ? Allee dan, het zou hier niet waar zijn.
                        Wie zegt dat ik fier ben? Zijn alleen de feiten. En de derde heb ik nog... Daarbij geen andere oven, en word dagelijks gebruikt voor alles.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Inbouw microgolf / combi

                          Miele, magnetron/hetelucht combi.
                          Gekocht in 2011, magnetron gedeelte onlangs defect gegaan. Dikke 500 euro herstelkosten, danku Miele . niet wat ik had verwacht van een "topmerk"..
                          Als ik geen 2 andere toestellen met hetzelfde design had gehad, zou ik 'm eruit zwieren en een ander merk erin zetten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Inbouw microgolf / combi

                            Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                            Miele, magnetron/hetelucht combi.
                            Gekocht in 2011, magnetron gedeelte onlangs defect gegaan. Dikke 500 euro herstelkosten, danku Miele . niet wat ik had verwacht van een "topmerk"..
                            Als ik geen 2 andere toestellen met hetzelfde design had gehad, zou ik 'm eruit zwieren en een ander merk erin zetten.
                            Ja, Miele is mijn keuze op de moment ook niet ....
                            Denk dat ik voor de Siemens ga die hier een paar keer voorgesteld is...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Inbouw microgolf / combi

                              Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                              3 op 20 jaar...... ik zou daar niet bepaald fier op zijn. Koop jij opnieuw een merk dat er na gemiddeld 7 jaar de brui aan geeft ? Allee dan, het zou hier niet waar zijn.
                              De meesten kopen sneller een nieuwe wagen, maar een nieuwe oven zou niet OK zijn?
                              Men kan ook veranderen om andere redenen dan een defect. [emoji4]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X