Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iphone refurbished

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iphone refurbished

    Ik heb zo de indruk dat gans het internet aan het verzuipen is onder de refurbised iphone's
    (Ik ben via google eens aan het zoeken geweest achter een andere iphone en krijg constant spam en pop-ups).
    Van waar komen al de gsm's en zijn die bijna net zo goed als een nieuwe?

  • #2
    Re: iphone refurbished

    Wel, omdat je die dingen eigenlijk niet kapot krijgt! Ik heb een 4s, en die is al even niks meer waard, maar tegenwoordig volgen de modellen elkaar zo snel op (alleszins sneller dan ze verslijten) dat de meeste modellen (maar hoger dan een 4s, wellicht ook hoger van een 5) mogen ingeruild worden voor een beter model. Afhankelijk van het model krijg je zoveel korting op de nieuwe iPhone die je wil. Momenteel is de 6 in de aanbieding, en die kost niet meer dan de 4s die ik een jaar of 3-4 geleden (of was het nog langer?) gekocht had...
    Sommige gebruikers willen het nieuwste van het nieuwste, en ruilen nu al de 8 om voor de X (die min of meer gelijktijdig op de markt gekomen zijn!). Dergelijke aanbiedingen zie ik weer op Facebook in de koopjeshoek.
    Maar zolang mijn 4s het nog doet... toegegeven: iOS 9.5 is het allerlaatste besturingssysteem dat het ding aan kan! Weet je dat mijn vrouw nog steeds haar 3G heeft en gebruikt?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: iphone refurbished

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Wel, omdat je die dingen eigenlijk niet kapot krijgt! Ik heb een 4s, en die is al even niks meer waard, maar tegenwoordig volgen de modellen elkaar zo snel op (alleszins sneller dan ze verslijten) dat de meeste modellen (maar hoger dan een 4s, wellicht ook hoger van een 5) mogen ingeruild worden voor een beter model. Afhankelijk van het model krijg je zoveel korting op de nieuwe iPhone die je wil. Momenteel is de 6 in de aanbieding, en die kost niet meer dan de 4s die ik een jaar of 3-4 geleden (of was het nog langer?) gekocht had...
      Sommige gebruikers willen het nieuwste van het nieuwste, en ruilen nu al de 8 om voor de X (die min of meer gelijktijdig op de markt gekomen zijn!). Dergelijke aanbiedingen zie ik weer op Facebook in de koopjeshoek.
      Maar zolang mijn 4s het nog doet... toegegeven: iOS 9.5 is het allerlaatste besturingssysteem dat het ding aan kan! Weet je dat mijn vrouw nog steeds haar 3G heeft en gebruikt?
      Probleem is inderdaad dat op een bepaald moment het OS op smartphones niet meer kan vernieuwd ("ge_upgraded" ) worden.
      KBC vindt dat klanten met een iPhone 4 zoals mijn vrouw niet meer mobiel kunnen werken zonder het kopen van een nieuwe iPhone.
      Op mijn Sony Xperia (die vastzit op Android 5) heb ik zoiets gelukkig nog niet meegemaakt.
      En op mijn Dell Inspiron PC van 2009 draait de laatste versie van Windows 10.

      Of Apple producten zo superieur zijn en veel langer meegaan (om over de appreciatie van wie iets anders koopt te zwijgen) is nog de vraag.

      Het klopt wel dat de laatste Android phones minstens even belachelijk duur zijn en dat in de middenmoot Apple een goede keuze heeft.

      Comment


      • #4
        Re: iphone refurbished

        Een keer zo ene gekocht bij groupon, nooit meer. Refurbished 4s. Binnen het jaar had ik geen internetverbinding meer. Binnengedaan bij iLabo Blankenberge voor een bestek, fout in het moederbord, niet te repareren. Telefoon naar groupon want ik zat binnen de garantie. Paraplu, ik moest hem ergens naar Londen sturen.... Ik ben toen in vlammende ruzie gekomen.

        Comment


        • #5
          Re: iphone refurbished

          Ben je niet op zoek naar de nieuwste iPhone? Dan kun je kiezen voor een refurbished iPhone. We testen 18 refurbished iPhones. Bekijk de uitkomsten van de test.

          Comment


          • #6
            Re: iphone refurbished

            Wij hebben hier nog steeds de gewone 4 in het gebruik. En nog steeds met de 1e accu's. Idd, KBC e.d. gaat niet meer.
            Boeien..... hahaha. Dan telebankier ik wel thuis. Ik kan er nog steeds mee bellen en sms'en.
            We zullen er eerdaags wel eens aan moeten geloven denk ik. Maar er zit nog geen krasje op.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment


            • #7
              Re: iphone refurbished

              Ik zal bij een iPhone altijd voor het kleinste model kiezen, dat vlot weg te steken is in de borstzak van m'n hemd. Zo'n borstzak is natuurlijk ook een vereiste, want ik heb nog enkele hemden zonder, en waar blijf je dan met je 'foon?
              Op zo'n kleine 'foon is het natuurlijk nooit echt handig om op het internet te gaan voor telebanking of wat dan ook; maar daarvoor gebruik ik ofwel mijn Mac, ofwel mijn iPad.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: iphone refurbished

                Ik heb voor mijn vrouw een refurb iPhone 6 gekocht voor 340€.
                Zag er als nieuw uit, en werkt perfect. Ik denk dat ze een nieuwe batterij gestoken hebben.

                Comment

                Working...
                X