Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3300 in combinatie met YN flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3300 in combinatie met YN flitser

    Ik ben van plan om een YN flitser te kopen om als beginnende flitser wat mee aan de slag te gaan.

    Nu ben ik wat in de war over de aansturing van de flitser. Hopelijk vind ik hier de juist info.

    Ik wil de flitser voornamelijk off-camera gaan gebruiken.
    Mijn nikon D3300 ondersteunt geen master functie.

    Is er dan een mogelijkheid om de YN-568 IV TTL flitser off camera te gebruiken met mijn toestel?

    YN heeft de 560-TX flash trigger controller, maar ik denk dat die alleen de manuele flitsers van YN kan aansturen zoals de YN 560 IV.

    Iemand die een heldere uitleg heeft?

  • #2
    Re: Nikon D3300 in combinatie met YN flitser

    Als je dan toch off-camera wilt gaan, ga dan voor de yongnuo-yn685n, deze heeft een ingebouwde ontvanger, dan heb je nog de Yongnuo YN-622N TTL Flash Trigger nodig.

    blijf je bij de keuze van YN-568 IV TTL, dan heb je 2 YN-622N TTL Flash Triggers nodig.

    Het is eigenlijk simpel, je flash moet een ontvanger hebben, ofwel ingebouwd in de flash, ofwel eentje die je er onder zet.
    En je D3300 heeft een zender nodig.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3300 in combinatie met YN flitser

      Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
      Als je dan toch off-camera wilt gaan, ga dan voor de yongnuo-yn685n, deze heeft een ingebouwde ontvanger, dan heb je nog de Yongnuo YN-622N TTL Flash Trigger nodig.

      blijf je bij de keuze van YN-568 IV TTL, dan heb je 2 YN-622N TTL Flash Triggers nodig.

      Het is eigenlijk simpel, je flash moet een ontvanger hebben, ofwel ingebouwd in de flash, ofwel eentje die je er onder zet.
      En je D3300 heeft een zender nodig.
      Dat lijkt mij inderdaad het type flits dat ik nodig heb! Bedankt voor de tip!

      Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

      Comment

      Working...
      X