Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koude Kalmthoutse heide II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Koude Kalmthoutse heide II


    Nog eentje van een koude avond op de Kalmthoutse Heide.
    Het was bijzonder jammer dat ik moest vertrekken omdat ik een afspraak had.
    Toen ik na het nemen van deze foto 20 minuten later terug aan de parking was, ontplofte de lucht in een enorme kleurenpracht.

    Update





    Origineel


    Last edited by SteefD; 9 maart 2018, 17:51.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Koude Kalmthoutse heide II

    De vorige vond ik schitterend Steven, bij deze weet ik het niet zo goed
    Ik vind 'm persoonlijk eigenlijk te druk, het verderop gelegen ijs is ook heel licht afgewerkt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Koude Kalmthoutse heide II

      Moet zeggen dat je toch wel knap een compo hebt gevonden in je voorgrond..Het ijs gaat als een mooie curve naar achteren naar het mooie licht, knappe details ook..
      Middendeel van de foto is inderdaad wel wat uit balans tov de rest van de foto, maar dat is nog te corrigeren.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Koude Kalmthoutse heide II

        't Is hier vlak bij mij maar zo dapper(koude) om s'avond of s'ochtend vroeg te gaan ben ik niet. Maar ik zie wel de mooie resultaten!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Koude Kalmthoutse heide II

          Je had inderdaad pech dat het boompje net niet aan de andere kant van het geultje stond. Dan was het een perfecte compo geweest.
          Je wordt i.i.g. mooi naar achteren geleidt. Volg over de onbalans, en voor mij is het blauw wat te inktachtig.
          Zal daar toch ook nog eens gaan kijken, want voor mij is het ook maar een klein uurtje rijden.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Koude Kalmthoutse heide II

            Bedankt voor de feedback allen. Vond m'n vorige zelf ook beter, maar vond deze net te goed om in de prullenbak te gooien
            Grappige is wel dat ik naar deze compo echt heb moeten zoeken, en ik die andere toevallig vond toen ik eigenlijk al op de terugweg was.

            Heb een update geplaatst waar ik het licht vlak wat getemperd heb.

            Voor mij is het ook een klein uurtje rijden naar de heide. Maar zo dikwijls hebben we geen vriestemperaturen, dus vond ik het wel de moeite om een paar keer
            tot daar te bollen.
            En de winter heeft als grote voordeel dat de zonsopkomst wat later is, en de zonsondergang lekker vroeg.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X