Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- At the end there is Hell, and all is Well !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - At the end there is Hell, and all is Well !

    *


  • #2
    Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

    Bangelijke pose. Hoe kom je hier op?

    Comment


    • #3
      Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

      Bangelijke pose. Hoe kom je hier op?
      Bedankt Leonide,... als antwoord ga ik je zeggen dat dit model toch reeds veel (wereld wijd) poseer ondervinding heeft.

      We werken reeds 15 jaar samen, ze is nog steeds heel gemotiveerd, ik ook, en ben ook nog steeds creatief

      Misschien ben je iets met mijn antwoord ?

      Jij bent tenminste nog eén van de fotografen hier aanwezig, ... "model fotograaf" is een ras dat in dit onderdeel van BD stilaan verdwijnt,
      zouden er hier nog echt een dozijn echte "model fotografen" actief zijn ?

      Dit topic haalt binnenkort 250 views, zijn dit dan 0,5 % of 1 % echte fotografen ? en de anderen ? ook een deel pottekijkers ?
      Of mensen die veel in fotografie boekjes kijken, en die theoretisch een hele hoop bemeesteren over model fotografie ?

      Of misschien heeft model fotografie in dit tijdperk absoluut geen aantrek meer ?

      Ik val hier niemand aan, het zijn gewoon wat vragen die bij mij op komen..

      ( Ik verwacht me nu ook aan hevige reacties, want de laatste tijd is een "fotografisch dialoog" hier moeilijk te houden,
      vele mensen nemen alles direct persoonlijk op ... of geen reacties,... pure leegte zoals in vele topics hier ! )

      D.

      Comment


      • #4
        Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

        Dat modelfotografie geen aantrek meer heeft zou ik niet durven zeggen.
        In mijn omgeving zie ik steeds meer fotografen zich bezighouden met dit soort fotografie, al is het dan niet op professioneel niveau zoals jij. Eerder de hobbyfotograaf zoals mij.

        Ik merk helaas ook dat er veel views zijn en weinig reacties.
        Wat betreft discussies is men tegenwoordig precies ook sneller op de tenen getrapt.

        Ik denk dat facebook en instagram veel van deze tak van fotografie ingepikt heeft. Alhoewel dat inhoudelijk niets voorstelt. Ik heb ook liever een discussie dan gewoon een like.

        on topic: mooie foto, al is hij naar mijn smaak iets te hard.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

          Dank je wel voor je antwoorden Zibro !

          Ik ben ook maar een amateur hoor

          Je hebt wel een beetje gelijk in het feit dat het lijkt dat er veel mensen (proberen?) te werken met modellen,
          en dit dan waarschijnlijk ook doen, maar je ziet er heel weinig resultaten van.

          Ik merk ook dat er enorm veel buitenlandse naakt modellen (betalend) naar België komen, om er te shooten,
          soms 3 of 4 dagen na elkaar... maar van die shoots zie je eigenlijk maar heel zelden ergens een resultaat van verschijnen

          Thank's,

          Daniel

          Comment


          • #6
            Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Ik merk ook dat er enorm veel buitenlandse naakt modellen (betalend) naar België komen, om er te shooten,
            soms 3 of 4 dagen na elkaar... maar van die shoots zie je eigenlijk maar heel zelden ergens een resultaat van verschijnen
            Ik zie de foto's van die fotografen meestal verschijnen op de Instagrampagina's van die modellen.

            Maar wat dit forum betreft, tja, de tijden zijn veranderd. Kijk hoe populair modellennet vroeger was en wat er nu nog van overblijft. Met dit forum is het net zo. Fotografen zitten tegenwoordig liever op andere sociale media, waar ze likes kunnen scoren bij hun eigen publiek. Terwijl dit forum zou kunnen uitblinken in de discussies. Moderatoren (waar zijn ze naartoe?) zouden die discussies ook veel meer moeten modereren en zelfs moeten uitlokken in plaats van passief toe te kijken. Een nieuwe wind heeft dit forum nodig.

            Comment


            • #7
              Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

              Ik kijk naar alle foto's als ik op nieuwe berichten klik, maar ik geef niet altijd commentaar omdat ik niets ken van modellenfotografie. Kan maar zeggen dat de groepen die bestaan op facebook voor modellenfotografie ofwel Amerikaans zijn en heel goed, maar veel dezelfde stijl of Belgisch-Nederlands en niet van niveau.

              Wat de foto betreft, de pose is mooi maar de belichting vind ik in deze iets minder.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

                Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

                Ik merk ook dat er enorm veel buitenlandse naakt modellen (betalend) naar België komen, om er te shooten,
                soms 3 of 4 dagen na elkaar... maar van die shoots zie je eigenlijk maar heel zelden ergens een resultaat van verschijnen
                Is inderdaad juist. Ik vermoed dat ze weinig geboekt worden door fotografen die hier op het forum zitten. Persoonlijk vind ik het vrij kostelijk als hobby. Gewoonlijk moet je ze boeken voor minimum 2 uur en de meesten zitten in Brussel. Een shoot in Antwerpen kost dan al vlug tussen de 200 en 250 euro wat ik vrij veel veel voor foto's die enkel voor de eigen portfolio worden gebruikt.

                Comment


                • #9
                  Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

                  hallo, ik heb de foto de vorige dagen al bekeken, maar kon niet goed formuleren wat ik er van dacht. Eerst een nachtje over slapen, dacht ik.
                  Over modellenfotografie wil ik het niet hebben hier, daar hou ik me niet mee bezig. Ik bekijk de foto technisch en naar de gevoelens die opgewekt worden.
                  De pose vind ik verrassend en ongewoon, waardoor wel de aandacht getrokken wordt. Maar er lijkt een onaangename kleurzweem over te hangen die doet denken aan een kleurenfoto uit de 60er jaren, verschraald door het licht. De lange mouw over de hand laat enkel de vingers vrij en door de lange gekleurde nagels lijkt dit eerder op een klauw.
                  Maar zoals ik al zei, ik ben geen "model-fotograaf" en vermoedelijk zal dit alles wel zo moeten, maar mij trekt de foto dus niet aan. Sorry.
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                  Comment


                  • #10
                    Re: - At the end there is Hell, and all is Well !

                    Opnieuw heel goed fotodan! Ik hou wel van een beeld waar met de curves gespeeld wordt af en toe.
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment

                    Working...
                    X