Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Blas Nature Resort Tenerife

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] San Blas Nature Resort Tenerife

    BD-2944 by Inge Hofmans, on Flickr

  • #2
    Re: San Blas Nature Resort Tenerife

    Het onderwerp is qua landschap boeiend, dat is zeker. Interssante kleur, dat water.
    Ik weet dat het op vakantie niet altijd mogelijk is, maar een opname later op de dag/avond met meer strijklicht zou mogelijk wat interessantere texturen naar voor brengen.
    Was er geen mogelijkheid om een lager standpunt aan de oever in te nemen ? Het struikgewas op de voorgrond werkt storend vind ik.

    Comment


    • #3
      Re: San Blas Nature Resort Tenerife

      Ga helemaal mee in bovenstaande reactie..Denk vooral dat een lager standpunt aan het water hier mooier had geweest ( geen idee of dit mogelijk was natuurlijk ).
      Maar het is zeker een mooi stukje landschap wat je ons hier laat zien, en met de omstandigheden heb je er denk ik wel het maximale uitgehaald..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: San Blas Nature Resort Tenerife

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Ga helemaal mee in bovenstaande reactie..Denk vooral dat een lager standpunt aan het water hier mooier had geweest ( geen idee of dit mogelijk was natuurlijk ).
        Maar het is zeker een mooi stukje landschap wat je ons hier laat zien, en met de omstandigheden heb je er denk ik wel het maximale uitgehaald..
        Ook ik volg hierin

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: San Blas Nature Resort Tenerife

          Zeker een mooie plaats om even een foto te maken.
          Volg mijn voorgangers.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: San Blas Nature Resort Tenerife

            Volg mijn voorgangers... De kleuren zijn wel mooi, maar verder vind ik dit niet echt een interessante foto. Je loopt wat verlopen vind ik, en voelt teveel als een snapshot.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X