Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag : Body lenen voor 1 dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag : Body lenen voor 1 dag

    Hallo,

    Mijn Sony DSC F828 is bijna verkocht, bestelling bij Corné voor de Sigma 50-500 zal weldra geplaatst worden. Nu weet hij nog niet of de 300D voor 8 oktober binnen is.

    Ik ga dus 8 oktober naar Zurich (een dagje spotten ) en zou toch dan graag m'n Sigma 50-500 willen meenemen.

    Nu is mijn vraag : zou iemand zijn Canon 300D / 10D willen uitlenen voor 1 dag? Ik zal dit natuurlijk met alle respect behandelen !!

    Het kan nog altijd dat de 300D er tegen dan is. Dus het kan zijn dat het niet nodig is.

    Gelieve een mail/PM te sturen!

    Dank,
    Rutger
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

  • #2
    Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

    Eentje huren is misschien ook een oplossing.
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #3
      Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

      Oorspronkelijk geplaatst door avatar
      Eentje huren is misschien ook een oplossing.
      Denk dat dat ook best zou zijn , want iemand uitlenen , denk niet dat er dat veel zullen doen .
      http://www.dullaert.net

      Comment


      • #4
        Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

        Misschien niet ... maar ik weet toch niet veel winkels in omstreken van leuven die dat doen?
        Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

        Comment


        • #5
          Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

          Koop bij een BD-er zijn te koop aangeboden EOS 300D. Dan kunt u direct fotograferen. En verkoop die na gebruik weer verder. Dat is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

            Tja, ik heb hier (Sint-Truiden) nog een D30-body liggen. Dus als je de extra pixels niet echt nodig hebt mag je hem komen uithalen.
            Canon 6D

            Comment


            • #7
              Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

              Zie net dat Corné z'n prijs heeft geupadte ... € 969 Zou dus goed kunnen dat ik er geen heb ...
              Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

              Comment


              • #8
                Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

                Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
                Zie net dat Corné z'n prijs heeft geupadte ... € 969 Zou dus goed kunnen dat ik er geen heb ...

                Hoeveel wil je er hebben ? Er zijn nog genoeg zaken in Belgie waar je het toestel voor ver onder de 900,- Euro kunt krijgen compleet met kitlens.

                En koop anders een gebruikte van een BD-er dan bent u nog goedkoper uit.

                En aangezien op de toestellen twee jaren garantie zit vallen de meeste toestellen welke te koop worden aangeboden nog onder garantie. En indien het DSLR-virus (Canon variant) toeslaat kunt u het straks altijd weer inruilen voor één van de nieuwste toestellen.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #9
                  Re: Vraag : Body lenen voor 1 dag

                  Otto,

                  Ik bedoelde de Sigma 50-500. Zal hem dan bij u kopen Zie PM voor nog 1 vraagje
                  Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

                  Comment

                  Working...
                  X