Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D60 met de afstandsbediening, probleem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D60 met de afstandsbediening, probleem.

    Ik fotografeer al wat jaren met een oudere Nikon d60. Sinds een tijd gebruik ik vaak de afstandsbediening. Ik stel mijn camera dus ook zo in. Maar elke keer ik mijn camera even uit-en inschakel staat hij standaard weer terug op "gewoon" fotograferen met de ontspanknop. Ook wanneer je de camera laat aan staan tijdens de opnames stel ik vast dat de instelling van "op afstand" naar "gewoon" omgeschakeld is. Hoe komt dit en waar pas ik het aan ? Ik kan het nergens vinden.

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Nikon D60 met de afstandsbediening, probleem.

    Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Camera's, waar een dergelijke vraag thuishoort.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D60 met de afstandsbediening, probleem.

      Soms is er een goede reden dat iets niet in de handleiding staat: het kan niet.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D60 met de afstandsbediening, probleem.

        Kijk eens in het menu "Persoonlijke instellingen"
        In mijn oude D80 staat onder nr 30 : Afstandsbediening.
        Hier kan je instellen hoe lang de afstandsbediening actief mag blijven. Bij de D80 is dat maximaal 15 minuten.

        Comment

        Working...
        X